Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Het begon zo gezellig...

Featured Replies

Geplaatst

Ik heb het maar bij de extra uitzendingen van TV Noord gehouden, leek me wel zo veilig.

Succes met opruimen.

Jan-Fre

Geplaatst

En dat noemen ze 'social media' ?

Ben blij dat ik vandaag de dag geen kinderen heb op te voeden want dat doet de 'straat' al...

Geplaatst
  • Auteur

Zojuist bij de bewonersbijeenkomst geweest en ik proefde vooral dat men (gemeente, om, politie) dit absoluut niet aan zagen komen (terwijl het al een paar weken gonsde, nog voor het in het nieuws was). Het was vannacht echt een slagveld op straat en het wemelt vandaag van de politie en ME op straat (itt gister)

Tweede punt dat naar voren kwam was dat het gevoel heersde van het "ophitsende" karakter van de media om maar vooral wel te komen.

Geplaatst

Er is maar 1 probleem, een groep (die bij politie en justitie in beeld is) die overal, of het nu een voetbalstadion is, Gouda of Haren, rotzooi trapt.

Zolang de poltiek geen "speciale behandeling" loslaat op deze groep en lult over rechten en zo, blijven we dit nieuws houden.

Sterkte Harmen.

Geplaatst

Er is maar 1 probleem, een groep (die bij politie en justitie in beeld is) die overal, of het nu een voetbalstadion is, Gouda of Haren, rotzooi trapt.

Zolang de poltiek geen "speciale behandeling" loslaat op deze groep en lult over rechten en zo, blijven we dit nieuws houden.

Sterkte Harmen.

Inderdaad. Ik zag eens een USA docu, gewoon een jaartje opvoedings kamp. Of, de dienstplicht weer invoeren dus.

Geplaatst

... en toen escaleerde het vannacht voor mn huis uit de hand.

Nou Harmen, dat is wel heel krom Nederlands .....

het escaleerde of het liep uit de hand. ;)

Rien

Geplaatst

Sterkte Harmen.

Waarom moet er nu altijd Gouda bij gehaald worden? Echt hier in Gouda gebeurd nooit zoiets!

Groet Hans

Geplaatst

Waarom moet er nu altijd Gouda bij gehaald worden? Echt hier in Gouda gebeurd nooit zoiets!

Groet Hans

"Telegraaf taal Hans........"

Juul

Geplaatst
  • Auteur

Nou Harmen, dat is wel heel krom Nederlands .....

het escaleerde of het liep uit de hand. ;)

Rien

Ik weet het Rien ;)

De ME was overigens vannacht toen ik de straat in kwam rijden nog aan het patrouilleren. Vanmiddag nog even een wandelingetje door het dorp gemaakt en de rust lijkt (muv veel ramptoeristen) wel weergekeerd.

Geplaatst

Er is maar 1 probleem, een groep (die bij politie en justitie in beeld is)

De groep is juist niet goed in beeld bij politie en justitie, men heeft minder zicht op de z.g.n. nieuwe generatie hooligans en het zijn redelijk ongrijpbare groepen.

http://www.google.nl/#hl=nl&safe=off&output=search&sclient=psy-ab&q=de+nieuwe+hooligan&oq=de+nieuwe+hooligan&gs_l=hp.3...1688.7064.0.7508.18.13.0.5.5.0.180.1080.12j1.13.0...0.0...1c.1.sisZ5g9w2mw&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&fp=78d63bfd08ad273f&biw=1280&bih=878

Robin

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.