Spring naar bijdragen

Kamerlid Huizing (VVD) stapt op.


Juul

Aanbevolen berichten

Gelukkig, de "gesjeesde" zakenman, die de media "erbij deed" volgens eigen zeggen, Huizing verlaat de tweede kamer.

De man die de P.O. met onduidelijke argumenten bijna wilde opheffen heft zich zelf op als tweede kamerlid.

Een prima daad van de backbencher van de VVD. Maar het is volstrekt onduidelijk waarom. Zou ook hij?...................( zie Jos van Rey, Offermanns, Ton Hooijmaijers...........

http://nos.nl/artikel/583578-kamerlid-huizing-vvd-stapt-op.html

http://www.telegraaf.nl/binnenland/22119611/__Matthijs_Huizing__VVD__stapt_uit_Tweede_Kamer__.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet te vroeg juichen.

Er komt een andere mediawoordvoerder, zou wel eens een hardliner kunnen zijn.

De VVD is nu eenmaal geen liefhebber van PO, nooit geweest.

De noodzaak van PO kan je nu eenmaal in twijfel trekken zeker als je bedenkt dat de de linkse VARA ooit planne had commercieel te gaan. Met commercieel wordt bedoelt onafhankelijk van de Staatsruif, maar wel een eigen zender waar je helemaal de baas over bent en geen netmanagers ed.

Ik blijf me verbazen waarom de TROS indertijd niet commercieel ging, is wel serieus overwogen. Hun roots zijn C.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet te vroeg juichen.

Er komt een andere mediawoordvoerder, zou wel eens een hardliner kunnen zijn.

De VVD is nu eenmaal geen liefhebber van PO, nooit geweest.

De noodzaak van PO kan je nu eenmaal in twijfel trekken zeker als je bedenkt dat de de linkse VARA ooit planne had commercieel te gaan. Met commercieel wordt bedoelt onafhankelijk van de Staatsruif, maar wel een eigen zender waar je helemaal de baas over bent en geen netmanagers ed.

Ik blijf me verbazen waarom de TROS indertijd niet commercieel ging, is wel serieus overwogen. Hun roots zijn C.

Voordat we nu een heel ander draadje gaan krijgen Ruud, over dat laatste kan ik hele verhalen schrijven. Als OR lid de laatste ruim 15 jaar weet ik alle in en outs...........

Die verhalen komen nog wel een keer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"Aangezien ik de VVD-lijn onderschrijf dat juist volksvertegenwoordigers van onbesproken gedrag moeten zijn, is dit voor mij aanleiding geweest mijn Kamerlidmaatschap neer te leggen."

In 2010 is hij ook al een keer aangehouden om dezelfde reden. En dan komt je nu met zo'n opmerking. Wat mij betreft mogen dit soort figuren definitief hun rijbewijs inleveren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk Vincent. Je haalt me de woorden uit de mond...

Eigenlijk zou dit, voor de tweede keer in de tijd tijdens zijn kamerlidmaatschap, toch ook door journalisten moeten opvallen.

Of heb ik er overheen gelezen. Tot nu toe zie, lees en hoor ik op TV, bij de radio en in de kranten alleen de verklaring die de man heeft afgegeven.

Ik kan me vergissen. https://www.google.nl/#q=huizing+tweede+kamer+weg+drankgebruik

Maar goed. Hij is weg en het is nu al waarschijnlijk geen nieuws meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eigenlijk zou dit, voor de tweede keer in de tijd tijdens zijn kamerlidmaatschap, toch ook door journalisten moeten opvallen.

Formeel is het de eerste keer want hij was toen nog niet beëdigd als kamerlid, in 2010 is hij ook nooit veroordeeld en er vanaf gekomen met een schikking.

Maar natuurlijk wel stom om nu toch weer alcohol te drinken en met de auto te gaan rijden.

"Zijn collega-parlementariër Huizing is dit jaar, enkele maanden voor zijn beëdiging in de Tweede Kamer, met te veel drank op achter het stuur betrapt."

http://www.telegraaf.nl/binnenland/article20365899.ece

Robin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6406
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Jozef
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.