Geplaatst 24 februari 201510 jr. Vanmiddag uitgebreid aan de tand gevoeld door een team van het televisieprogramma Andere Tijden. Op 17 maart staat de aflevering in het teken van Haagse radiopiraten in de jaren '80 en ik was gevraagd te vertellen over Hofstad Radio (http://www.renevandenabeelen.net/hofstad-radio-1980-1990). Erg leuk!Mijn foto- en geluidsarchiefje kwam gelukkig weer goed van pas.Gisteren is mister Radio Centraal Den Haag, Rob Weterings ook al geïnterviewd en er komen nog meer mensen aan het woord, waaronder ook opsporingsambtenaren van de Radio Controle Dienst!Dinsdag 17 maart, 21:20, NPO2.
Geplaatst 24 februari 201510 jr. Wat leuk René! Zal zeker kijken. Ook leuk om eens wat te zien en horen van Hofstad van voor mijn tijd aldaar (2003/4 voor mij)
Geplaatst 24 februari 201510 jr. Ga ik als vaste kijker van Andere Tijden zeker niet missen! De uitzending van vanavond was ook weer een verademing. Martin
Geplaatst 25 februari 201510 jr. Auteur Andere Tijden vind ik altijd erg de moeite waard. Ongelooflijk uiteenlopende onderwerpen en, voor zover ik kan beoordelen, goed voorbereid. Die van gisteren over Jean Desmet was ook weer erg leuk.
Geplaatst 25 februari 201510 jr. Andere Tijden, inderdaad goede TV, besteedde indertijd ook al aandacht aan de REM. Wellicht ergens op Internet te vinden.
Geplaatst 25 februari 201510 jr. Ja hoor Ruud. Gewoon bij mij in de lijst en nog niet zolang geleden geplaatst. En ook de andere, over de piraten, staan in een iets betere kwaliteit (na 30 seconden) in de YT lijst
Geplaatst 9 maart 201510 jr. Leuke filmpjes Alex! Wij hebben Asian Electronics ook bezocht. Het was er toen druk, we stonden in de rij... En er was geen nee te koop op (zender) onderdelen gebied... Op de heen- en terugreis luisterden we naar Radio Unique. O.a. bekend van de 'schoorsteenpijp'..... Groet, HA
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.