Spring naar bijdragen

Dutch radio (VOO) ‘Veronica's Popjournal’, 28 May, 1982, Interview Mick Jagger


Raytje

Aanbevolen berichten

No offence, maar ik vind het meer Veronica's 'ruis' journaal :blush:

 

​Hartelijk dank voor deze sfeervolle terugblik op mijn eerste concert. Een week later had de VOO de hele vrijdagmiddag (dwz hun blok van 14.00 tot 18.00) gewijd aan de Stones, met muziek uit de studio en repo's uit  de Kuip.

Trouwens: lekker opbouwend, Harm:

klagen over de geluidskwaliteit, maar zelf geen betere versie hebben.

Edwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

​Hartelijk dank voor deze sfeervolle terugblik op mijn eerste concert. Een week later had de VOO de hele vrijdagmiddag (dwz hun blok van 14.00 tot 18.00) gewijd aan de Stones, met muziek uit de studio en repo's uit  de Kuip.
Trouwens: lekker opbouwend, Harm:

klagen over de geluidskwaliteit, maar zelf geen betere versie hebben.

Edwin

​Dus je moet bij Albert Heijn ook niet klagen over de slechte aardbeien als je zelf geen betere hebt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

​Dus je moet bij Albert Heijn ook niet klagen over de slechte aardbeien als je zelf geen betere hebt

​Ik geloof niet dat wij met zijn allen heel veel geld uitgeven bij grootgrutter Ray. Evenmin prijst hij zich als zodanig aan.

Zoals the Stones al dichtten in 1966: Take it or leave it

Ik laat het hierbij.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.