Geplaatst 20 oktober 201510 jr. Behalve een echte leeftijd heeft iedereen een muzikale leeftijd. Radio 1 van onze zuiderburen heeft de muzikale leeftijd van de Belgen al onderzocht. RTL Nederland heeft, in samenwerking met radiozender Qmusic, een eigen muziekleeftijdstest gemaakt: http://www.rtlnieuws.nl/editienl/test-wat-jouw-muzikale-leeftijd
Geplaatst 23 oktober 201510 jr. "Jouw score: 428 punten van de 561. Jouw muzikale leeftijd is 44 jaar. Je hebt de volwassen muzikale leeftijd bereikt. Hedendaagse muziek doet jou niet heel veel. Jij houdt van de klassiekers en daar is helemaal niks mis mee!" 23 oktober 201510 jr. bewerkt door melle
Geplaatst 23 oktober 201510 jr. Hmm, ik kom ook uit op 44 jaar (met die mooie omschrijving dat er helemaal niks mis is met mijn muziekkeus). Rob Veld 23 oktober 201510 jr. bewerkt door Rob Veld
Geplaatst 23 oktober 201510 jr. Op elke vraag die ik gezien heb, luidt mijn antwoord eerlijk gezegd: 'Geen van vieren.' Dus na een paar vragen heb ik het maar opgegeven... Is er bij mij dan wel iets mis met mijn muziekkeus?
Geplaatst 23 oktober 201510 jr. Is er bij mij dan wel iets mis met mijn muziekkeus? Natuurlijk niet, maar er is uiteraard wel heel veel mis met zo'n beperkte (en stomme) muziekleeftijdstest! Robin
Geplaatst 24 oktober 201510 jr. Jouw score: 476 punten van de 561 Jouw muzikale leeftijd is 47 jaar. John Legend? Miss Montreall? Beyonce? Het zegt jou niets. Je zit in de oudere muzikale leeftijd. Jij blijft bij wat je kent, the golden oldies.
Geplaatst 25 oktober 201510 jr. Ik ben ongeveer een oud als Peter Vrakking (50), maar ik miste veel 60's en 70's in de antwoorden, dus ik moet eigenlijk veel ouder zijn...
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.