Spring naar bijdragen

Gezocht: Muziekje Avondspits - Nationale Hittest


pvanklei

Aanbevolen berichten

Ik heb Haddy een FB boodschap gestuurd (Dear Haddy, please can you help me identify the late70s/early 80s sample you use on your track 'Relationship Goals' ? With best wishes from Omniwaarop een automaties antwoord kwam:

Hi, thanks for contacting us. We've received your message and appreciate you reaching out. For serious inquiries please go to my new Instagram page and follow @HaddyRacksNYC.

Ik ben geen Instagrammer, dus misschien kan een uwer deze draad met hem oppikken AUB??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Henk:

 

Voor de liefhebbers hier een stukje Avondspits uit 1980 met een gezongen Hittest jingle: Please login or register to see this link.

 

 

 

Wat fantastisch om dit weer terug te horen.....kippevel als Shirley Zweres invalt....en hoewel ik Frits altijd ontzettend graag hoor, heeft iemand misschien deze jingle 'schoon' met alleen de stem van Shirley?

 

God, wat mis ik toch zo'n programma als de Avondspits incl. een dergelijke DJ als Frits in het hedendaagse radiolandschap....het zal m'n weemoedig inslag zijn....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.