June 28, 20231 yr Ik heb Haddy een FB boodschap gestuurd (Dear Haddy, please can you help me identify the late70s/early 80s sample you use on your track 'Relationship Goals' ? With best wishes from Omni) waarop een automaties antwoord kwam: Hi, thanks for contacting us. We've received your message and appreciate you reaching out. For serious inquiries please go to my new Instagram page and follow @HaddyRacksNYC. Ik ben geen Instagrammer, dus misschien kan een uwer deze draad met hem oppikken AUB??
June 28, 20231 yr 7 uur geleden zei Henk: Voor de liefhebbers hier een stukje Avondspits uit 1980 met een gezongen Hittest jingle: This is the hidden content, please Sign In or Sign Up Wat fantastisch om dit weer terug te horen.....kippevel als Shirley Zweres invalt....en hoewel ik Frits altijd ontzettend graag hoor, heeft iemand misschien deze jingle 'schoon' met alleen de stem van Shirley? God, wat mis ik toch zo'n programma als de Avondspits incl. een dergelijke DJ als Frits in het hedendaagse radiolandschap....het zal m'n weemoedig inslag zijn....
June 30, 20231 yr Het is een populaire sample in de hip hop scene, want een jaar later (2019) heeft Michael Marshall het ook nog eens gebruikt in het nummer Beauty 3. Maar nu het origineel nog.......
June 30, 20231 yr De sample werd ook gebruikt in de volgende twee nummers: Sean Brown - 17 again Sean Brown - Neglect (Rikki Martinez)
July 3, 20231 yr Ik plaats nooit berichten onder een andere naam dan mijn eigen. Ook ik weet nog altijd niet het antwoord op deze prangende radiovraag. Ben benieuwd...!
July 7, 2024Jul 7 ...Vreemd. De 2 hierboven genoemde nummers... (Sean Brown - 17 again, en Sean Brown - Neglect (Rikki Martinez) ... kan ik nergens vinden. Frank Visser, kan jij nog eens van je laten horen via deze weg?
July 19, 2024Jul 19 Neglect staat hier: This is the hidden content, please Sign In or Sign Up Wie kan de jingle van de Avondspits nog eens plaatsen?
July 22, 2024Jul 22 Op 19-7-2024 om 02:38 zei Rink Hof: Wie kan de jingle van de Avondspits nog eens plaatsen? Bij deze: This is the hidden content, please Sign In or Sign Up This is the hidden content, please Sign In or Sign Up
July 22, 2024Jul 22 3 uur geleden zei Henk: Bij deze: This is the hidden content, please Sign In or Sign Up This is the hidden content, please Sign In or Sign Up Dank je wel, Henk! Maar helaas, er gaat bij mij ook geen lampje branden.....