Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

VOO Top 40 verzameltopic

Featured Replies

Geplaatst

Tot mijn verbazing heb ik het laatste uur van de Top 40 van 04-09-1992 met Jeroen van Inkel niet. Heeft iemand die hier toevallig compleet? Zou te gek zijn!

Geplaatst
9 uur geleden zei dave76:

...maar dit veranderde gaandeweg dat jaar. Velen kennen het verhaal ondertussen wel. De VOO wilde in 1993 al starten met de Mega Top 50 maar de stichting Nederlandse Top 40 stapte naar de rechter die hen gelijk gaf. Dus was de laatste Top 40 op 11 december 1993. Althans, dat dacht men bij de VOO. Maar de rechter hield men aan de afspraak dat de Top 40 moest worden uitgezonden tot eind 1993 dus daar zat 'ie weer, Gijs Staverman. Op 18 december 1993 werd naar mijn weten en volgens wikipedia de allerlaatste Top 40 uitgezonden. Gijs gooit vrij laat in de intro de microfoon open en doet vervolgens de uitleg hoe het allemaal zit. Hij maakt ook duidelijk dat ze eigenlijk de top 100 van 1993 wilde uitzenden maar dit mocht dus niet. Je hoort in het programma duidelijk wat irritatie en verwijzingen naar de Mega Top 40 die in januari 1994 zou starten.

Mocht ik er toch naast zitten en werd er een week later nog een Top 40 uitgezonden dan graag even deze correctie doorgeven.

Volgens mij heb je gelijk, Dave

Volgens de radiogids wordt er op zaterdag 25-12-93 geen reguliere top 40 uitgezonden (terwijl er op die dag wel een is uitgebracht, die laatste editie van 1993), maar een soort kerstspecieal.

bewerkt door RadioRob

Geplaatst
4 minuten geleden zei RadioRob:

Volgens de radiogids wordt er op zaterdag 25-12-93 geen reguliere top 40 uitgezonden (terwijl er op die dag wel een is uitgebracht, die laatste editie van 1993), maar een soort kerstspecieal.

Ik kan me die uitzending herrinerren, ik heb hem ook nog ergens op band staan.

Geplaatst

Dave, goed bezig kerel!

• 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
Geplaatst

Heeft iemand nog uitzendingen uit juli 2011?

Geplaatst
  • Auteur

Die heb ik helaas niet voor je Aaron. Alleen uitzendingen uit de daaromheen liggende jaren.

Ik weet niet of ik deze al had gedeeld maar hier is de Top 40 uitzending van 17 december 1982. Ik had voorheen alleen slechts 5 minuten van deze aflevering maar dankzij Pieter Decker nu aanzienlijk uitgebreid dus hier is 'ie.

https://dave76.stackstorage.com/s/eqSympVjjD9LkTz

Geplaatst

Dankjewel voor deze alsnog! Hopelijk heb je ook uitzendingen waarin Modern Talking in de lijst stond

Geplaatst
  • Auteur

Check maar eens een paar afleveringen uit 1985 en 1986. Daar staan zeker een paar afleveringen tussen waarin Modern Talking genoteerd stond. De Top 40 van 12 juli 1985 bijvoorbeeld. Alleen kapt Lex de plaat af. Luister maar dan hoor je ook waarom.

Geplaatst

K hoorde t ja, wat n rare reden zeg, een plaat afkappen omdat je die niks vind, hoe kan hij dat nou niet leuk vinden? Die groep was goed jonge!

Geplaatst

Hi allemaal,

ik ben behoorlijk nieuw hier, maar ben erg blij met alle toffe bijdragen en opnames die er gepost worden. Ik ben op zoek naar top 40 opnamen uit de zomermaanden in de jaren 90. 

Ik hoop dat iemand een paar van deze uitzending heeft liggen en wil delen :)

veel dank!

Groet Daniel

PS:

Ik had er ook een post voor geplaatst, maar ik weet niet of dat de bedoeling is: 

• 3 weeks later...
Geplaatst

Iemand heeft blijkbaar sinds oktober vorig jaar dit Top 40 verzameltopic met veel interesse gevolgd.

http://devollevrijdag.nl/

Los van het feit of dit mag is dit is wel heel erg 1.0

Waarom zou je wachten tot een bepaald programma voorbij komt.

Geplaatst
  • Auteur

Klopt en ik heb het gevoel dat alles wat nog voorbij gaat komen hier al is gedeeld. Ik zag er gister 5 voorbij komen en ik heb ze alle 5.

Geplaatst
12 uur geleden zei pvanklei:

Los van het feit of dit mag is dit is wel heel erg 1.0

Natuurlijk mag dit niet, maar ik denk dat wij hier doen eigenlijk ook niet mag.

Hij doet er toch niemand kwaad mee?

En als er iemand reageert op zijn verzoek voor volle vrijdag-opnames en hij deelt ze met ons, vind ik het minstens 4.0

Geplaatst

Jammer, ik krijg een netwerkfout bij het openen van die stream. Geen volle vrijdag hier. Of ze zijn opgerold ;) 

Geplaatst
1 uur geleden zei Edgar:

Jammer, ik krijg een netwerkfout bij het openen van die stream. Geen volle vrijdag hier. Of ze zijn opgerold ;) 

Hier werkt het prima ...

• 3 weeks later...
Geplaatst
  • Auteur

Hier nog niet gedeeld. De één na laatste Top 40 met Lex. Die van 5 mei 1989 is nu te horen op www.devollevrijdag.nl. Heeft iemand deze toevallig want ik krijg hem niet opgenomen.

bewerkt door dave76

Geplaatst
  • Auteur

Woow! Je hebt hem nog wel compleet. Je geeft aan het VOO archief. Wat moet ik me hierbij voorstellen. Heb je daar veel van of wat houdt het precies in want er zijn nog zoveel Top 40's te krijgen. Voor nu ben je al een held!

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.