Geplaatst 28 mei 20178 jr. Vandaag - ik kan het niet laten - even langs de tweede oude kantoren van Laser in New York City geweest. Ons hotel is naast het Grand Central Station, bekend van de postbus.
Geplaatst 29 mei 20178 jr. Leuk Douwe. Hier herken ik de echte liefhebber. Music Media International deed voor Laser de Marketing. Het was een uitstekende dekmantel. Echter al snel werd alles vanuit London bestierd door manager John Catlett. Voor de buitenwereld kwam alles nog uit de VS en dat geloofde de Engelse Justitie ook heel lang. Het was een gewaagd avontuur, waar volgens mij geen cent mee verdiend is. Maar welke zeezender verdiende wel iets na 1974 ? Salut Leendert
Geplaatst 29 mei 20178 jr. als je er nog bent Douwe, op 2 West 31tst street - NY 1, zat onze kontakt die alle USA platen in 3-voud stuurde….
Geplaatst 29 mei 20178 jr. Madison Avenue was de plek waar vanouds heel veel reclame- en marketingbureaus zaten. De dubbelzinnige titel 'Mad Men' (van de gelijknamige tv-serie over een reclamebureau in de jaren vijftig tot zeventig) verwijst daar ook naar,
Geplaatst 1 juni 20178 jr. Auteur Op 29-5-2017 om 22:13 zei Juul: als je er nog bent Douwe, op 2 West 31tst street - NY 1, zat onze kontakt die alle USA platen in 3-voud stuurde…. We zijn inmiddels in Utah Juul. Buiten de randstad dus..... 1 juni 20178 jr. bewerkt door Albatrosstudio
Geplaatst 1 juni 20178 jr. 4 uur geleden zei Albatrosstudio: We zijn inmiddels in Utah Juul. Buiten de randstad dus..... Ik voel de hitte
Geplaatst 1 juni 20178 jr. 3 uur geleden zei hans knot: kwam charlie daar ook niet vandaan? Charlie ??????? Charlie who ?
Geplaatst 1 juni 20178 jr. Ik denk dat Charlie Wolf van Laser 558 wordt bedoeld. Mocht dat het geval zijn, dan is het antwoord nee. Charlie is van Boston en heeft een Joodse achtergrond. De laatste keer dat ik hem zag was tijdens de Radiodag in 2009 Amsterdam, waarbij Laser 25 Years later het hoofd onderwerp weg. Charlie vertelde toen weg te willen uit Europa voor een betere opvoeding van zijn zoon en door de toenemende anti-Joodse sentimenten. Er was toen ook nierkanker bij hem geconstateerd . Salut Leendert 2 juni 20178 jr. bewerkt door Leendert Vingerling
Geplaatst 1 juni 20178 jr. Charlie werkte in Utah, voor zijn avontuur bij Laser 558 en ook daarna nog enige tijd, voor hij (weer) vertrok naar Ierland, om bij Atlantic 252 aan de slag te gaan.
Geplaatst 3 juni 20178 jr. Had ik toch een goede gedachte rond Charlie Wolfe en Utah. Laatst zag ik hem nog Leendert, op een Brits tv station en hij ziet er niet goed uit. En woont nog steeds in Engeland
Geplaatst 3 juni 20178 jr. 52 minuten geleden zei hans knot: Had ik toch een goede gedachte rond Charlie Wolfe en Utah. Laatst zag ik hem nog Leendert, op een Brits tv station en hij ziet er niet goed uit. En woont nog steeds in Engeland Als je vraagt, waar iemand vandaan komt, dan is dat voor mij de vraag waar hij geboren is. Niet zozeer waar hij heeft gewerkt. Ik heb dus antwoord gegeven over zijn geboorteplaats, niet zijn werkplaats. Robin heeft zijn werkplaats wel beschreven. Dat klopt. Meen me nog te herinneren dat hij zich toen heel even heeft bekeerd tot de Mormonen, maar daar al weer snel afscheid van nam. Charlie is een zeer controversieele persoonlijkheid geworden, die met zijn extreme standpunten voor veel reuring zorgt op radio en tv. Hij is onder andere voor uitgebreider wapenbezit, herinvoering van de doodstraf, en tegen Obamacare. Het verbaast me dat hij nog steeds in de UK woont, want hij wilde weg. In de VS was alles beter. Klaarblijkelijk is het nog niet zo slecht in Engeland voor hem. Salut Leendert 3 juni 20178 jr. bewerkt door Leendert Vingerling
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.