Spring naar bijdragen
  • 0

Pixaldra bestanden


jhjpost

Vraag

19 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 3
12 uur geleden zei jhjpost:

Met internet explorer werkt alles gewoon goed. Met google chrome zijn alle pixaldra bestanden geblokkeerd.

 

12 uur geleden zei musicmaster40:

Bij mij in Chrome werken de pixaldra downloads ook niet.

 

12 uur geleden zei rob68:

Chrome blokkeert ook bij mij downloads. Gewoon afspelen staat hij wel toe. Ze melden een aantal mogelijke oorzaken en ik begrijp eruit dat het niet persé een (virus/malware) probleem hoeft te zijn met het specifieke bestand dat je wilt downliaden

 

11 uur geleden zei David Peeters:

Hetzelfde probleem hier 😔

 

7 uur geleden zei bert ree:

hier blokkeert Firefox pixeldra, met Opera lukt het wel. 

Ik heb inderdaad ook hetzelfde probleem met Chrome, maar dat kan je eenvoudig oplossen 

 

Klik rechtsboven in jouw browser (waar de settings zich bevinden) 

Klik nu op "Downloads" 

Je ziet nu de geschiedenis van gemaakte downloads, en het valt op dat die van Pixaldra geblokkeerd staan. 

Je kan in de rode tekst onder de naam van het file of links verder blokkeren of rechts alsnog de download uitvoeren. 

Klik evident op download uitvoeren. 

Het bestand komt nu als normaal binnen. 

 

Ik denk dat één of andere onzaat ergens op deze Globe die site gemerkt heeft als spam / malware. 

Hoe meer gebruikers de downloads terug toestaan, zal het algoritme van Google zich daar wellicht door aanpassen zodat de site niet meer als onveilig gemarkeerd staat. (ik ben geen technicus, maar dat is althans toch mijn ervaring)

Link naar opmerking
  • 0

Chrome blokkeert ook bij mij downloads. Gewoon afspelen staat hij wel toe. Ze melden een aantal mogelijke oorzaken en ik begrijp eruit dat het niet persé een (virus/malware) probleem hoeft te zijn met het specifieke bestand dat je wilt downloaden.

 

Ze zeggen namelijk o.a.: "We hebben vastgesteld dat de website waarvan u het bestand heeft geprobeerd te downloaden, erom bekend staat malware te verspreiden." En dat zou best kunnen natuurlijk, daar is het helaas (ook) een mooi platform voor.

 

Verder valt me op dat de site meteen tracking cookies probeert te plaatsen zonder toestemming te vragen.

 

 

Link naar opmerking
  • 0
29 minuten geleden zei radio tpot:

ik denk dat ik een (appel) virus heb gekregen, iedereen heeft een vreemde pijl naast zijn naam gekregen.

Zie afbeelding.

 

Theo

Screenshot_2018-09-05 Pixaldra bestanden.png

Voordat dit een eigen leven gaat leiden. In de helpsectie kun je ieder antwoord plussen en minnen met de pijltjes. Heeft dus niets met de eigenlijke vraag van doen.

Link naar opmerking
  • 0
17 minuten geleden zei radio tpot:

Dank voor het antwoord, je kunt niet alles weten 😃

Dus nu kijk ik tegen een min stand aan 😥 omdat ik iets niet weet....

 

Theo

 

Wat meer uitleg: Het idee is dat de beste antwoorden bovenaan komen te staan. Daardoor hoef je uiteindelijk niet helemaal meer naar onderen te scrollen en alle "ik ook" berichten te lezen voordat je bij de oplossing bent aanbeland.

Link naar opmerking
  • 0
1 minuut geleden zei Tino:

Mijn ervaring de laatste dagen is dat de ene dag de waarschuwing er wel is, en dan weer niet (ook bij dezelfde files!).

Afwachten dus en zien wat het word 

Mogelijks lukt het in het ene land wel, in een ander land of regio niet of minder goed 

Dank voor jouw reactie 

Link naar opmerking

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6410
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ljf
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.