Geplaatst 31 december 20186 jr. Auteur Beste mensen, Nadat ik een aantal weken terug jullie deelgenoot maakte van mijn voorlopige afscheid van dit wonderschone forum heb ik mij gewijd aan een aantal andere zaken. In de eerste plaats een aantal noodzakelijk medische en ook heb ik mij weer "geworpen" op het zendamateur zijn. Verder werd ons Veronica archief weer aangevuld met vele unieke zaken. Lex is doende om een boek te schrijven een aan mij de eer om "mee te lezen"......Dat had ik bij Auke Kok ook al gedaan. Wel heb ik zo af en toe meegelezen op het forum. Niet alles had m'n interesse maar dat zullen wel meer mensen herkennen. Wat mij wel opviel was de manier van omgaan met elkaar, die was zeer "gedisciplineerd". En dat was wat ik nu juist even niet trof toen ik besloot om op 4 december even afscheid te nemen. Daarna heb ik dus even radiostilte genomen en alles nog maar weer eens de revue te laten passeren. En dan zijn we nu aangeland aan de vooravond van weer een nieuw jaar, 2019. Een jaar waarin het 45 jaar geleden is dat "mijn" Veronica de lucht uitging en waar ik al sinds 2000 ben begonnen onze geschiedenis te beschrijven en dat te publiceren op de website. Zoals wij altijd zeiden toen en ook nu, Ad is voor de muziek en ik voor de papieren en documenten. En voor bijvoorbeeld de technische zaken worden we ondersteund door Niels Zack en Rob Schel. Vooral met die laatsten zijn we erg content. Dit jaar is ook het laatste jaar van het 192 museum, zoals Lex terecht zegt;"Nu heeft iederen het wel gezien". We heben gepland om op 31 augustus nog 1x voor "intimi" een groot feest te organiseren en dat is het dan. De 28ste september sluit het museum en wordt alles ontmanteld. Enfin, een druk jaar voor de boeg………. En hopelijk zullen we elkaar hier weer "treffen" in een vriendelijke sfeer. Ik zal proberen daar ook een bijdrage in te leveren. Ook wil ik een een aantal mensen danken voor de bemoedigende mails tijdens mijn afwezigheid. Op naar 2019 dan maar. kaart: ©Perry Bos 31 december 20186 jr. bewerkt door Juul
Geplaatst 1 januari 20196 jr. Mijn motto voor 2019: " Accepteer tegengas en gebruik die om je kennis te vergroten en je mening te scherpen of te herzien". Iedereen een zalig nieuwjaar en voor Juul: welkom terug.
Geplaatst 1 januari 20196 jr. Allen, de beste wensen voor 2019. Hopeijk wordt het weer een mooi ' radio' jaar. Juul, Allereerst beterschap (als ik het goed lees). Inderdaad sommige onderwerpen zijn nu eenmaal meer interessant dan andere, maar dat is puur persoonlijk (en maakt het ook weer leuk). Het 192 museum heb ik nog niet gezien. heb dus nog tot augustus, dank voor deze voorwaarschuwing :-) Grts Eric
Geplaatst 1 januari 20196 jr. Mooi dat het jaar zo mag beginnen. Schrijven en emotie overbrengen, dat is een vak/kunst om te doen. Ben blij dat Juul weer aan boord is. Theo
Geplaatst 1 januari 20196 jr. Welkom terug buurman. Mooi nieuw jaar toegewenst voor jou en Jacqueline. Net als voor alle andere forumgenoten.
Geplaatst 1 januari 20196 jr. Welkom terug Juul. Naar ik hoop waren je medische problemen niet groot en wens je beterschap. Tevens wens ik je, maar ook alle mede lezers, een gezond en gelukkig 2019 toe. Rob V.
Geplaatst 1 januari 20196 jr. Fijn Juul, dat je weer bijdragen wilt leveren. In principe gaat het er op dit forum netjes aan toe vind ik, maar een enkele taalkundige uitglijder behoort altijd tot de mogelijkheden. Niet iedereen kan subtiel formulieren. Zoals Thijs al aanhaalde, kan een beetje tegen geluid geen kwaad. Het houdt ons scherp. Voorwaarde is wel dat het taalkundig op een correcte manier moet gebeuren. Tsja, wat zal 2019 ons brengen. Ik verwacht meer mededelingen van zeezenders medewerkers die zijn overleden ,daarnaast nog enkele boeken met zeezender memoires en hopelijk een nieuw museum voor Jaap Schut. Persoonlijk heb ik geen speciale wensen. Ik hoef niet te stoppen met roken, te vet eten of te veel drinken, want dat deed ik al niet. Grootste zorg van het ouder worden is gezond te blijven en voldoende financiën te hebben om ook 'leuk' oud te kunnen worden. Dat laatste zal nog een hele dobber worden. Een goed 2019 gewenst. Salut Leendert
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.