Jump to content
Sign in to follow this  
Albatrosstudio

192 Museum Souvenir

Recommended Posts

Om de zes uur wachttijd voor het Top 2000 café te doden tussendoor even naar het Veronica museum in Nijkerk geweest. Dit mooie souvenir boekje over Radio Veronica gekocht dat enkele weken geleden is uitgekomen en is samengesteld door Lex Harding. 71 bladzijden met mooie herinneringen en foto's.

Begreep dat er op 31 augustus 2019 nog een groots feest komt ter gelegenheid van "45 jaar na 31 augustus 1974" en dan op 28 september de sluiting van het museum.

Souvenir.JPG

• Like 2
  • Thanks 1

Douwe,

Ik zie hem niet bij Bol, weet jij of hij ook via andere kanalen te koop is?

Zag bij Bol ander boek door Lex Harding, is deze al bekend?

Please login or register to see this link.

Rob

19 uur geleden zei Albatrosstudio:

Om de zes uur wachttijd voor het Top 2000 café te doden tussendoor even naar het Veronica museum in Nijkerk geweest. Dit mooie souvenir boekje over Radio Veronica gekocht dat enkele weken geleden is uitgekomen en is samengesteld door Lex Harding. 71 bladzijden met mooie herinneringen en foto's.

Geduld is een schone zaak. Je bent 'beloond' met een mooi boek van Lex.  Staat er nog iets in, dat we nog niet wisten?

Overigens zou ik zes uur wachten voor het bijwonen van een half uurtje Top 2000 café niet over hebben. Ik vind de lijst verworden tot veel onbekende 'herrie' muziek.  Het geeft te denken, dat  zelfs 'Una Paloma Blanca'  van George Baker er niet meer in staat.

Ik ben afgehaakt. Leef waarschijnlijk op een andere planeet...

Salut

Leendert

Edited by Leendert Vingerling
  • Like 2

Ik denk dat we wat dit betreft op de zelfde planeet wonen Leendert, want ik voel het precies zo. 

• Like 1

Eerlijk gezegd wordt ik helemaal %^&* van al die lijsten. Geef mij maar gewoon muziek in de shuffle mode. Wel zo verrassend. 

• Like 1

3 minuten geleden zei wim1958:

Ik denk dat we wat dit betreft op de zelfde planeet wonen Leendert, want ik voel het precies zo.

Dat is dan een hele geruststelling voor me.

De top 2000 vind ik geen afspiegeling meer van de grootste gemene deler, de luisteraar.  Ik heb de indruk dat bepaalde nummers door actief stemgedrag in de lijst komen. En het wordt  ieder jaar 'alternatiever en alternatiever'. Als het de lijst van  Radio Caroline zou zijn, dan had ik  de keuzes wel begrepen.

Salut

Leendert

• Like 3

6 uur geleden zei RobMesander:

Douwe,

Ik zie hem niet bij Bol, weet jij of hij ook via andere kanalen te koop is?

Zag bij Bol ander boek door Lex Harding, is deze al bekend?

Rob

Ik denk alleen in het museum Rob. Dat andere boek van Lex komt pas in februari 2019 uit.

2 uur geleden zei Leendert Vingerling:

Geduld is een schone zaak. Je bent 'beloond' met een mooi boek van Lex.  Staat er nog iets in, dat we nog niet wisten?

Salut

Leendert

Niets dat ik niet wist. Kan niet voor anderen spreken. Maar een mooie samenvatting van 14 jaar Veronica met wat persoonlijke noten van Lex zoals (over het originele kristal van de 538 zender) "bij een vage DJ transfer tussen Veronica en Radio 538 heeft Erik de Zwart het kristal voor Radio 538 bedongen, omdat hij vond dat het daar thuishoorde. Het is nu nog steeds in het bezit van Radio 538".

Souvenir2.JPG

• Like 1

5 uur geleden zei Leendert Vingerling:

Ik ben afgehaakt.

Als 'Leef" van Andre Hazes jr dit jaar de grootste stijger is, zoals op tv werd gemeld, dan haak ik ook af. Ik download het zelfs niet eens meer.

Jan-Fré

Ik luister al 10 jaar niet meer, bekijk wel de lijst. Hoog genoteerde voor mij onbekende nummers kijk ik op Youtube.

Rob

Gelukkig leven we nog in een land waar je mag vinden wat je wilt.

Ik vind het top 2000 cafe en de lijst GEWELDIG juist omdat ik er nummers in hoor waar ik nog nooit van heb gehoord, en ja soms vind ik het ook niks maja smaak he!!!!?????

Sluiting per september? Oei, nieuws voor me. Zou jammer zijn. 

Dan moeten we er dus allemaal nog(maals) snel heen....!

Waarom sluit het museum dan al (na amper 3 jaar te zijn open geweest) ? Valt het toch niet op een rendabele manier te exploiteren?

Ik ga er nog een keer kijken. heb vandaag twee kaartjes gewonnen inclusief een drankje.

Leuk boekje. Vandaag per post binnengekregen.

Kan ook online bij RockArt besteld worden.