Spring naar bijdragen

Gast Max

Aanbevolen berichten

1 minute ago, Martin1968 said:

Sorry Rob, maar pixeldrain is bij mij erg traag.

Uploaden kost me zeker een half uur, bij Zippyshare een paar minuten.

Robin Westhof

Expert

 

Members

3,296

2,417 posts

Report post

Posted March 16

"Popular file-hosting service Zippyshare is unavailable throughout the UK. Contrary to widespread rumors, ISPs are not responsible for the 'blockade.' Instead, it appears that Zippyshare itself is actively blocking UK visitors, intentionally or not. Without any official word from the operators, the question remains; why?"

 

https://torrentfreak.com/zippyshare-is-blocked-for-uk-visitors-but-why-190315/

2

Groetjes,

John Coole

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei Juul:

Wat ik niet zo goed snap is dat Max via Mixcloud een programma aanbied dat kennelijk weer bij onze Vincent vandaan komt. Dat kun je zien als je het downolad.

Ok, maar zonder bronvermelding of doen we daar niet meer aan? Of snap ik het niet?

 

 

tc.jpg

Denk dat Max Niet echt weet hoe je iets kan en mag aanbieden Juul . melden waar je het vandaan hebt is wel zo netjes voor de Stichting Norderney en idd ook Vincent heft deze al vaker gedeeld hier .. Dus Max mag wel stoppen met aanbieden ……. 

Op 28-3-2019 om 10:34 zei Max:

Radio Veronica - 1974.06.08 0800-1900

 

 

Voor wie bied je dit aan Max . Vincent heeft dit allemaal al lang gedeeld hier dus verspilde moeite ……………………….

Link naar opmerking
Deel via andere websites

On 3/31/2019 at 8:30 PM, Juul said:
18 hours ago, Vincent said:

Never

 

 

 

Hoop niet dat hij naar je luistert.

 

 

Ok, maar zonder bronvermelding of doen we daar niet meer aan? Of snap ik het niet?

 

 

tc.jpg

 

16 hours ago, Robin Westhof said:

 

En toch, zijn er altijd (nog steeds) leden, die het niet hebben en er blij mee zijn, dus beslist geen verspilde moeite..................

Laat ze maar lullen, die vastgeroeste spijkers hier!Ze denken dat dit de enige site is , ik heb alles kunnen downloaden van Soulseek en dus niks te maken met ene Vincent, bij deze bedank ik mijn toetsenbord van Trust die het mogenlijk heeft gemaakt dit te kunnen typpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.