Posted July 19, 20195 yr Goeiemorgen! Ik vraag me af of er opnamen bestaan van het radioprogramma Prietepraat, dat in 1963 een tijdje op Radio Veronica werd uitgezonden. Het programma bestond uit een aantal cabaretières als Jasperina de Jong en Sylvia de Leur, die improviserend de gesprekken van de dag doornamen. (Ironisch genoeg brachten die twee tegelijkertijd in hun Lurelei-cabaret een nummer genaamd Vrienden Van Veronica dat de spot dreef met de populariteit van deze piraat!)
July 19, 20195 yr 3 minuten geleden zei Juul: Heb je enig idee van een maand of periode ? Ga ik in de programma schema's kijken. Juul, Sponsor kwartiertje? Nico.
July 19, 20195 yr Ja denk het wel. Maar ik heb net in de originele schema's gekenen van December en Juni '63 maar daar staat het niet. Dus voor dat ik me "het schompes" ga zoek wat meer in detail..........
July 19, 20195 yr Ja, die heb ik ook maar dan de originlen die naar de bladen gingen. Zit nog wel eens verschil in. En ik heb de pdf-jes nog niet DZB gemaakt. Welke dag ?????
March 30, 20205 yr Kwam ik tegen in de Ariadne, reclame en marketing tijdschrift van 05-07-1963 Veronica programma krijgt meer praatjes.
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.