Geplaatst 11 september 20196 jr. Ik kwam bij het zoeken in ons archief een stukje film tegen dat Ruud Doets ooit maakte. Je ziet dat de collega's van RNI bij ons op werkbezoek waren geweest. De enige die ik herken is Nico Steenbergen. Ik heb inmiddels hem dit stukje ook gestuurd. Wie herkent de andere RNI mensen? Juul film : © Stichting Norderney. https://pixeldrain.com/u/bdKNC8RY RNI op bezoek met Nico.mov
Geplaatst 11 september 20196 jr. 2 uur geleden zei Juul: Ik kwam bij het zoeken in ons archief een stukje film tegen dat Ruud Doets ooit maakte. Je ziet dat de collega's van RNI bij ons op werkbezoek waren geweest. De enige die ik herken is Nico Steenbergen. Ik heb inmiddels hem dit stukje ook gestuurd. Wie herkent de andere RNI mensen? Juul film : © Stichting Norderney. https://pixeldrain.com/u/bdKNC8RY RNI op bezoek met Nico.mov Juul, In het begin, van de drie heren de middelste Arend Langeberg dacht ik. Nico.
Geplaatst 12 september 20196 jr. Auteur Ja Nico, da's Arend dat wist ik (natuurlijk) 12 september 20196 jr. bewerkt door Juul
Geplaatst 12 september 20196 jr. 3 uur geleden zei Juul: Ja Nico, da's Arend dat wist ik (natuurlijk) Ja ik dacht al! maar je doelde op de personen in de sloep. Nico. 12 september 20196 jr. bewerkt door nchuijg
Geplaatst 12 september 20196 jr. 22 uur geleden zei Juul: Ik kwam bij het zoeken in ons archief een stukje film tegen dat Ruud Doets ooit maakte. Je ziet dat de collega's van RNI bij ons op werkbezoek waren geweest. Juul, Waren er ook 'werkbezoeken' van de Mi Amigo medewerkers? Dus van Radio Caroline, Atlantis en Mi Amigo? Overigens een leuk filmpje dat een goede impressie geeft hoe gemoedelijk de medewerkers van concurrerende radioschepen met elkaar omgingen. Doet me denken aan de tijd in het Engelse Knock Deep waar de schepen van de stations van Radio Caroline/Monique en Laser 558 vlak bij elkaar lagen(1984-1985). Ook toen waren er over en weer bezoekjes met de rubberboot .Zie foto met Laser dames Jessy Brandon en Holly Michaels op weg naar de Ross Revenge . En de bezoeken aan boord waren zeer gezellig, vooral door de alcoholische versnaperingen... Geen enkele vorm van vijandigheid. Ik zie nog niet zo snel Ajax fans gemoedelijk naar Feijenoord supporters gaan... Salut Leendert 12 september 20196 jr. bewerkt door Leendert Vingerling
Geplaatst 12 september 20196 jr. Auteur Ja hoor Leendert, er werden over en weer "werkbezoeken" gebracht. Zoals hier van Cees Manintveld bij Andy Archer. Waar het was weet ik niet......(Caroline, Mi Amigo)............. En Ruud Doets heeft ook veel van die bezoeken gefilmd. En hier waren de collega's van RNI op bezoek op de Norderney. Vlnr: Hans van Velsen technicus Nico steenbergen (RNI) Arend Langenberg nieuwslezer Leo van der Goot (RNI) Ruud Doets technicus Marc van Amstel (RNI) Rein Ruitenbeek technicus Hans Hoogendoorn (Hans ten Hooge – RNI) En hier waren Tom Mulder en Hans van Velsen op bezoek bij RNI. 12 september 20196 jr. bewerkt door Juul
Geplaatst 12 september 20196 jr. Hartelijk dank voor het delen van dit filmpje, Juul! Voor mij als RNI fan zijn dit bijzondere beelden. Ik vraag me of op de slanke persoon met half korte broek en zwart haar tot op de schouders niet Peter Chicago zou kunnen zijn. Mogelijk is er iemand op het forum die Peter kent uit de periode (ik schat) 1972, die kan kijken of dat klopt?
Geplaatst 12 september 20196 jr. 1 uur geleden zei Ben: Hartelijk dank voor het delen van dit filmpje, Juul! Voor mij als RNI fan zijn dit bijzondere beelden. Ik vraag me of op de slanke persoon met half korte broek en zwart haar tot op de schouders niet Peter Chicago zou kunnen zijn. Mogelijk is er iemand op het forum die Peter kent uit de periode (ik schat) 1972, die kan kijken of dat klopt? Daar dacht ik ook aan.
Geplaatst 13 september 20196 jr. 11 uur geleden zei Ben: Mogelijk is er iemand op het forum die Peter kent uit de periode (ik schat) 1972, die kan kijken of dat klopt? Ik ken hem niet van de periode van 1972, maar vanaf 1983. Een mens verandert niet zijn 'maniertjes' en daar kan ik aan zien dat het inderdaad Peter Chicago is. Het in de handjes wrijven, de armen over elkaar en de wat houterige motoriek zijn duidelijk herkenbare trekken. Het moet ergens in de zomer van 1972 zijn geweest, omdat mede bezoeker Arnold Layne(=Roger Scott) pas in april 1972 voor RNI ging werken. Chicago zat in september al op de Mi Amigo, die ook voor de kust van Scheveningen werd 'geparkeerd'. Bijgaand een foto van Chicago in de studio aan boord van de MEBO 2 met Tony Allan en Terry Davis. Foto is van Paul May http://www.offshoreradio.co.uk/album103a.htm Salut Leendert 13 september 20196 jr. bewerkt door Leendert Vingerling
Geplaatst 13 september 20196 jr. 17 uur geleden zei Juul: Ja hoor Leendert, er werden over en weer "werkbezoeken" gebracht. Zoals hier van Cees Manintveld bij Andy Archer. Waar het was weet ik niet......(Caroline, Mi Amigo)............. En Ruud Doets heeft ook veel van die bezoeken gefilmd. Dat is inderdaad aan boord van de Mi Amigo, Juul. Piet.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.