Geplaatst 21 september 20205 jr. Ik ben op zoek naar, voor welk TV programma deze tune is gemaakt en gebruikt? Het is duidelijk een van de omroep orkesten zo te horen. https://pixeldrain.com/u/vrQqBo1E Alvast dank voor de moeite. Nico.
Geplaatst 21 september 20205 jr. Het lijkt mij op de tune van der sportschau in die trent iedergeval iets van een sport progamma
Geplaatst 22 september 20205 jr. Auteur 8 uur geleden zei chaldy: Het lijkt mij op de tune van der sportschau in die trent iedergeval iets van een sport progamma Het is van de Nederlandse televisie, dat staat vast.
Geplaatst 22 september 20205 jr. Het lijkt me ook wel iets van Willem Duijs met de visjes op tafel......
Geplaatst 22 september 20205 jr. Auteur 49 minuten geleden zei chaldy: Het lijkt me ook wel iets van Willem Duijs met de visjes op tafel...... Warm, het is waarschijnlijk het orkest van Tony Nolte en het zal dan ook waarschijnlijk een AVRO programma zijn, maar ja welk?
Geplaatst 30 september 20205 jr. Ik zat ook te denken aan een tune van de AVRO, het einde lijkt op AVRO's Televizier Magazine, het actualiteiten programma van de AVRO.
Geplaatst 13 oktober 20205 jr. Auteur Op 22-9-2020 om 12:33 zei nchuijg: Warm, het is waarschijnlijk het orkest van Tony Nolte en het zal dan ook waarschijnlijk een AVRO programma zijn, maar ja welk? De gedane suggesties zijn het niet, ook het orkest en leider is het niet (het swingt te weinig) het is waarschijnlijk Tony Eyk en orkest met een van de vele tunes die hij maakte voor een AVRO amusement programma, maar welke?
Geplaatst 18 oktober 20205 jr. Auteur 4 uur geleden zei martin61: Volgens mij de wiekentkwis. Tony Eyk en AVRO Ook die is het niet, luister op 59:31
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.