Geplaatst 8 oktober 20205 jr. Net op Youtube gezet door Beeld en Geluid: "Poppiraten: het verhaal van Radio Veronica"
Geplaatst 8 oktober 20205 jr. Zucht..... alweer Piraten. Je neemt Beeld en geluid toch niet meer serieus als ze het hebben over 'piraten' als ze het hebben over de zeezender Veronica? Alleen de stations die na 31 augustus 1974 vanaf zee uitzonden kunnen we piraat noemen. Als je dit al niet op orde hebt heb ik weinig vertrouwen in de rest.
Geplaatst 8 oktober 20205 jr. Zucht,............ik heb ze al een boze "boe" mail gestuurd. Hebben we 1,5 jaar om tafel gezeten krijg je dit. En het is niet de enige "fout" die er in zit.
Geplaatst 8 oktober 20205 jr. 4 uur geleden zei Jan-Fre: Zucht..... alweer Piraten. Je neemt Beeld en geluid toch niet meer serieus als ze het hebben over 'piraten' als ze het hebben over de zeezender Veronica? Alleen de stations die na 31 augustus 1974 vanaf zee uitzonden kunnen we piraat noemen. Als je dit al niet op orde hebt heb ik weinig vertrouwen in de rest. Ik heb Beeld & Geluid nooit serieus genomen 😉 En piraten: ik vond ze wel sympathiek, voor en na 31 augustus 1974. In ieder geval sympathieker dan Hilversum. 3 uur geleden zei Juul: Zucht,............ik heb ze al een boze "boe" mail gestuurd. Hebben we 1,5 jaar om tafel gezeten krijg je dit. En het is niet de enige "fout" die er in zit. Wat een sof, Juul. Zo zonde van je tijd!
Geplaatst 9 oktober 20205 jr. 5 uur geleden zei Juul: Zucht,............ik heb ze al een boze "boe" mail gestuurd. Hebben we 1,5 jaar om tafel gezeten krijg je dit. En het is niet de enige "fout" die er in zit. Los daarvan is het behoorlijk saai. Bijna 1 monoloog van 10 minuten.
Geplaatst 9 oktober 20205 jr. Wij zijn piraten.....met ons valt niet te praten. Beschouw het als een geuzennaam.
Geplaatst 9 oktober 20205 jr. 7 uur geleden zei ruudam: Los daarvan is het behoorlijk saai. Bijna 1 monoloog van 10 minuten. Inderdaad, slaapverwekkend.
Geplaatst 9 oktober 20205 jr. 2 uur geleden zei Albatrosstudio: Wij zijn piraten.....met ons valt niet te praten. Beschouw het als een geuzennaam. Precies Douwe!
Geplaatst 9 oktober 20205 jr. Piratenzender staat gewoon in Van Dale: '(vroeger veelal buiten de territoriale wateren liggende) zonder vergunning werkende radio- of televisiezender' Er is verder geen oordeel aan verbonden.
Geplaatst 9 oktober 20205 jr. Ik vond het wel een leuk stukje, en netjes gebracht. Maar heeft Veronica nu RNI geholpen om te beginnen? Dat leek met een misser te zijn. Theo
Geplaatst 9 oktober 20205 jr. 3 uur geleden zei radio tpot: Ik vond het wel een leuk stukje, en netjes gebracht. Maar heeft Veronica nu RNI geholpen om te beginnen? Dat leek met een misser te zijn. Theo Nee dat klopt wel. (andere zaken kloppen niet ) Bijvoorbeeld als het over de Veronica Top 40 gaat en Joost de Draaijer in 1965 staat er een foto bij van Joost-Jan van Veen - Ferry Maat en John de Mol (de vader van de huidige) van RNI. 9 oktober 20205 jr. bewerkt door Juul
Geplaatst 10 oktober 20205 jr. 13 uur geleden zei Juul: Nee dat klopt wel. (andere zaken kloppen niet ) De start van de aktie "Veronica blijft als u dat wilt" in 1973...............
Geplaatst 10 oktober 20205 jr. Maar dat zijn een paar details, toch? De teneur van het verhaal klopt gewoon. Alleen is het een beetje saai (low budget) in beeld gebracht.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.