Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Podcast over Radio Unique Amsterdam.

Featured Replies

Geplaatst

Ik heb hem met veel plezier geluisterd, mooi inkijkje in de techniek en de commercie van Unique. Destijds was ik 12, 13 en helemaal al idolaat van de Amsterdamse piraten die we thuis prima konden ontvangen op de verticale dipool die ik aan het balkon had opgehangen aan een klein mastje. Vooral Decibel stond vaak aan ... maar ook Octaaf en Unique.

Geplaatst

Is ie downloadable of te maken ? zou deze graag in mijn luisterlijst willen zetten, heb nog een lange, mede dankzij dit mooie forum

Geplaatst
41 minuten geleden zei martinja:

Is ie downloadable of te maken ? zou deze graag in mijn luisterlijst willen zetten, heb nog een lange, mede dankzij dit mooie forum

Er staat een downloadpijltje onder "podcast luisteren" terwijl je hem afspeelt. 

Heel erg leuk. Met plezier naar geluisterd. Dank je Martin61!

Geplaatst
2 uur geleden zei Albatrosstudio:

In de laatste 5 minuten gaat het over een door Maasbach gefinancierde zeezender die in de haven van Santander in Spanje ligt hetgeen als een nachtkaars uitgaat. Midden jaren 80. Waar heeft men het dan over?

Bij mij komt de naam (van het schip) Nannell bovendrijven.

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.