Geplaatst 14 oktober 20205 jr. https://lomp.online/bonusaflevering-unique-amsterdam/?fbclid=IwAR0TgLa1JvaVCdzVF5tAj1-1wjLQWMT_lnaca3CtdVcRQchEadSbcBNXydY
Geplaatst 15 oktober 20205 jr. Ik heb hem met veel plezier geluisterd, mooi inkijkje in de techniek en de commercie van Unique. Destijds was ik 12, 13 en helemaal al idolaat van de Amsterdamse piraten die we thuis prima konden ontvangen op de verticale dipool die ik aan het balkon had opgehangen aan een klein mastje. Vooral Decibel stond vaak aan ... maar ook Octaaf en Unique.
Geplaatst 16 oktober 20205 jr. Is ie downloadable of te maken ? zou deze graag in mijn luisterlijst willen zetten, heb nog een lange, mede dankzij dit mooie forum
Geplaatst 16 oktober 20205 jr. 41 minuten geleden zei martinja: Is ie downloadable of te maken ? zou deze graag in mijn luisterlijst willen zetten, heb nog een lange, mede dankzij dit mooie forum Er staat een downloadpijltje onder "podcast luisteren" terwijl je hem afspeelt. Heel erg leuk. Met plezier naar geluisterd. Dank je Martin61!
Geplaatst 16 oktober 20205 jr. Ja gevonden, duurde wel ff, want mijn coördinatie is soms minder en ik zie slechter - zeer bedankt.
Geplaatst 17 oktober 20205 jr. In de laatste 5 minuten gaat het over een door Maasbach gefinancierde zeezender die in de haven van Santander in Spanje ligt hetgeen als een nachtkaars uitgaat. Midden jaren 80. Waar heeft men het dan over?
Geplaatst 17 oktober 20205 jr. 2 uur geleden zei Albatrosstudio: In de laatste 5 minuten gaat het over een door Maasbach gefinancierde zeezender die in de haven van Santander in Spanje ligt hetgeen als een nachtkaars uitgaat. Midden jaren 80. Waar heeft men het dan over? Bij mij komt de naam (van het schip) Nannell bovendrijven.
Geplaatst 18 oktober 20205 jr. 11 uur geleden zei Martin1968: Bij mij komt de naam (van het schip) Nannell bovendrijven. Inderdaad. https://www.mediapages.nl/zeezenders/radio-monique/236-walter-zwarts-monique-historie-deel-23 18 oktober 20205 jr. bewerkt door Robin Westhof toevoegen tweede foto
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.