Spring naar bijdragen

jingle radio twoooo twentyyyy


hans knot

Aanbevolen berichten

Pepper Tanner – Serenade Radio. Elders in de lijst meer info rond Pepper Tanner, waar enorm veel mooie pakketten vanuit de studio richting diverse stations zijn gegaan. Uit dit pakket knipten ze aan boord van de MEBO II, het zendschip van Radio Northsea International, een stukje muziek bij de jingle: ‘Radio Two Twenty, the station cross the sea’. Het prachtige pakket werd in 2015 nog eens deels opnieuw ingezongen voor het internetstation Serenade Radio. Please login or register to see this link.

 

Pepper Tanner - Serenade Radio. Elsewhere in the list more info about Pepper Tanner, where a lot of great packages went from the studio to various stations. From this package they cut a piece of music on board of the MEBO II, the broadcasting ship of Radio Northsea International: 'Radio Two Twenty, the station cross the sea'. The beautiful package was partly re-sung in 2015 for the internet station Serenade Radio. Please login or register to see this link.

 

Please login or register to see this link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 1-11-2020 om 00:27 zei pvanklei:

De jingle komt oorspronkelijk uit het pakket 26 Miles van Pepper Tanner.

In 2015 is die track voor Serenade Radio opnieuw door iJingles (TM Studios) opnieuw ingezongen.

 

Peter

 

 

 

Hi Peter,

Dit pakketje, 2,6 miles ken ik niet heb je daar meer info over of een voorbeeld?

Groetjes

Dyo

Aussieland

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zoek zelf ook nog de demo van dit pakket.

Ik heb de info van het pakket van iemand die betrokken is geweest bij de resing voor Serenade radio, maar hij had zelf ook niet de demo van het pakket. Hij kon mij alleen vertellen dat deze jingles uit het pakket 26 of 2,6 Miles komt.

 

Grt,

 

Peter

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.