Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Featured Replies

Geplaatst

Erg leuk van Rundgren de cover van Youp z'n "Flappie". Maar hoe zou dat komen?

https://www.nu.nl/muziek/6094124/youp-van-t-hek-vrolijk-verrast-door-flappie-cover-van-todd-rundgren.html

Todd Rundgren?...................In de USA een hele grote jongen. Hij is-was producer-technicus en zanger.

bewerkt door Juul

Geplaatst

Van hem ken ik uiteraard ''I saw the light'', maar ook 'Can we still be friends' (1978), dat een jaar later ook door Robert Palmer werd vertolkt. 

Geplaatst

En "Hello it's me" zowel in de Nazz als de solo uitvoering en zijn vertolking van "Good vibrations" ter ere van het 10 jarig jubileum. Maar hij heeft nog aanzienlijk meer op zijn repertoire staan, wat echter in Nederland minder bekend is.

Rob V.

Geplaatst
  • Auteur

Leuk!

Mijn vrouw was product manager bij CNR records die de single destijds van Youp uitbracht.

Youp wilde op de hoes een geslacht konijn. "Dat gaan we niet doen Youp" zei ze. Hij sputterde nog wat tegen........

Er zijn ook nauwelijks wat van verkocht weet ze nog.

Geplaatst
21 minuten geleden zei Juul:

Leuk!

Er zijn ook nauwelijks wat van verkocht weet ze nog.

Dan heb ik kennelijk een collector's item in huis.

Heb de cover van Todd ook maar even besteld. Op rood vinyl... je bent verzamelaar of niet

• 2 weeks later...
Geplaatst
Op 2-12-2020 om 21:41 zei Juul:

En.............ik ben nog steeds de gelukkige bezitter van de "radio show"  en hij wordt meer waard.................

Een grote Kolder Op Zolder Show (I:0)

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.