Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Featured Replies

Geplaatst
46 minuten geleden zei Gerard van den Ende:

Vincent,

Nog even aanvullend wat hierboven vermeld wordt.

De tape start om 03.34 uur met een programma van Norman Barrington.

Tot een kwartier voor het einde van de tape blijft hij te horen, waarbij enkele edits voorkomen. Zijn programma loopt tot 05.00 uur, daarna is er tussen 05.00 en 06.00 uur nonstopmuziek, waarvan hier dus een kwartier te horen is en eindigend met, zoals hierboven vermeld,  enkele Mi Amigo-jingles en tunes.

Gerard

Leuk uitgezocht. Dus 334-500 Norman Barrington 50 min edits, 500-600 15 min nonstop edits. De Mi Amigo jingles horen hier niet thuis, want op 30 september 73 om 6u is het tijd voor radio... Atlantis.

de Joepie spot was wel te horen op radio atlantis, ingezongen door de zanger van het Atlantis lied King Harris, ook wel bekend als Eddy Govert die die Mi Amigo jingles maakte.

Geplaatst
  • Populair bericht
5 uur geleden zei bert ree:

Leuk uitgezocht. Dus 334-500 Norman Barrington 50 min edits, 500-600 15 min nonstop edits. De Mi Amigo jingles horen hier niet thuis, want op 30 september 73 om 6u is het tijd voor radio... Atlantis.

de Joepie spot was wel te horen op radio atlantis, ingezongen door de zanger van het Atlantis lied King Harris, ook wel bekend als Eddy Govert die die Mi Amigo jingles maakte.

Norman zegt in zijn programma dat Radio Mi Amigo om 0600 start met uitzenden. Dus denk ik dat die Mi Amigo jingles er wel bij horen.

Daarom dacht ik aan 1974.

En zit al in mijn archief met als datum 16-02-1974.

Geplaatst
2 uur geleden zei bart lapiere:

Norman zegt in zijn programma dat Radio Mi Amigo om 0600 start met uitzenden. Dus denk ik dat die Mi Amigo jingles er wel bij horen.

Daarom dacht ik aan 1974.

En zit al in mijn archief met als datum 16-02-1974.

het kan inderdaad alleen maar 1974 zijn voor 23 febr.74. Dan wordt dit 16 februari

Geplaatst
4 uur geleden zei Vincent:

Bedankt voor het uitzoeken en dateren van de opname. Ik heb het aangepast.

Seagull-19731004-0849-1013-JohnnyJason-Testuitzending

Dit zou eigenlijk moeten thuishoren bij Atlantis, Johnny Jason in het Engels en het Duits met tests na de mastbreuk. Wel is het zo dat er op 4 oktober geen radiostation wordt vernoemd in de uitzendingen, maar op 5 oktober is het dan weer Atlantis met de noodantenne die op 18 oktober het weer begeeft.

Geplaatst
44 minuten geleden zei bert ree:

Dit zou eigenlijk moeten thuishoren bij Atlantis, Johnny Jason in het Engels en het Duits met tests na de mastbreuk. Wel is het zo dat er op 4 oktober geen radiostation wordt vernoemd in de uitzendingen, maar op 5 oktober is het dan weer Atlantis met de noodantenne die op 18 oktober het weer begeeft.

Mee eens Bert. Atlantis!

Geplaatst
  • Populair bericht

Johnny Jason bestaat uit 2 verschillende fragmenten. De eerste was makkelijk: 08.01.1974 00:25-00:35.

Het tweede deel was een stuk lastiger. Er was maar 1 clue, de serie het meisje met het de blauwe hoed (een serie uit 1972) was vanavond op tv geweest. En dat er recentelijk een hele avond Beatles was geweest.

Mijn vrienden van Beeld en geluid wisten mij te vertellen dat het meisje met de blauwe hoed was herhaald in september 1973 door de NCRV. Dat was op 2,6 en 14 september. Aangezien er een Beatlesnight was geweest op 10 september ga ik voor 14.09.1973 21:44-22:17  Johnny Jason

Geplaatst
2 uur geleden zei Vincent:

Seagull-19740100-0000-0054-AndyArcher-JohnnyJackson

Openingsdag. (07.01.1974) 21:00-21:54  Andy Archer & Johnny Jason.

Johnny Jackson werkte 10 jaar eerder bij Radio Atlanta

Geplaatst
2 hours ago, Vincent said:

Seagull-19740100-2100-2305-BrianAnderson

Beste Vincent,

I have this file as 19740112 Sat 2059-2303 Brian Anderson.

Mvg,

John C

Geplaatst
6 uur geleden zei Joost S:

Zo te horen is het Norman Barrington.

Bij de juiste datum en langere versie staat Norman Barrington juist vermeld.

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.