Spring naar bijdragen

aj recording for July 5th


hans knot

Aanbevolen berichten

9 uur geleden zei bert ree:

rni-19740609

 

 

dank Bert

 

Op alle cassettes staan datums en in de legger van de cassette nogmaals en daar ben ik vanuit gegaan. Ik beluister niet alle cassettes geheel, daar is de tijd te duur voor. Ik check de items en daarna worden ze klaar gezet voor uploaden. Begrijpelijk dat zo iets kan gebeuren. Aan het einde van de cassette staat nog 45 seconden van een andere opname van NSGDX, mogelijk is dat het nog enige overblijfsel van de opname van 21-10-73.

bewerkt door hans knot
Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei hans knot:

dank Bert

 

Op alle cassettes staan datums en in de legger van de cassette nogmaals en daar ben ik vanuit gegaan. Ik beluister niet alle cassettes geheel, daar is de tijd te duur voor. Ik check de items en daarna worden ze klaar gezet voor uploaden. Begrijpelijk dat zo iets kan gebeuren. Aan het einde van de cassette staat nog 45 seconden van een andere opname van NSGDX, mogelijk is dat het nog enige overblijfsel van de opname van 21-10-73.

In dit geval hebben we dan 2 opnames. Je had trouwens al een opname van 21 10 73 met oa een Jezus Christ Superstar aangeboden.

We mogen heel blij zijn dat de opnames niet verloren zijn gegaan. Hoeveel keer gebeurt het niet dat "behulpzame" familieleden complete verzamelingen bij het huisvuil hebben gedeponeerd terwijl iemand tijdelijk in het ziekenhuis is beland. 

Zelf ben ik al begonnen met opnames te digitaliseren, nog ruim 1000 u te gaan. Drie maand geleden had ik weer drie werkende bandrecorders, maar voor het ogenblik weer maar één en dan loopt de band ruim 8 % te snel,  dus even wachten tot de andere weer hersteld zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei bert ree:

In dit geval hebben we dan 2 opnames. Je had trouwens al een opname van 21 10 73 met oa een Jezus Christ Superstar aangeboden.

We mogen heel blij zijn dat de opnames niet verloren zijn gegaan. Hoeveel keer gebeurt het niet dat "behulpzame" familieleden complete verzamelingen bij het huisvuil hebben gedeponeerd terwijl iemand tijdelijk in het ziekenhuis is beland. 

Zelf ben ik al begonnen met opnames te digitaliseren, nog ruim 1000 u te gaan. Drie maand geleden had ik weer drie werkende bandrecorders, maar voor het ogenblik weer maar één en dan loopt de band ruim 8 % te snel,  dus even wachten tot de andere weer hersteld zijn.

Deze opnames bevatten een schat aan informatie en zijn goudwaard.

Er staan nog heel wat uren op mijn luisterwachtlijst.

 

Hartelijk dank voor het aanbieden Hans.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.