Spring naar bijdragen

1972-11-18 Tineke - Koffietijd 1000-1100


jan V

Aanbevolen berichten

Op 18-11-2021 om 15:21 zei jan V:

1972-11-18  Tineke Koffietijd studio 1000-1100

Please login or register to see this link.

 

met dank aan de Stichting Norderney

gr jan V

Dank!

Deze tape loopt van circa 10.13 uur tot 10.55 uur. Voor het weerbericht van de scheepvaart (dat omstreeks 10.30 uur live van boord werd uitgezonden) is na ongeveer 15 minuten een pauze ingelast.

Vlak voor het einde van de opname zit nog een knip. Bolland en Bolland - waarschijnlijk de een na laatste plaat, wordt afgebroken en er komt nog een moog-fillertje. Dat was dan waarschijnlijk de laatste plaat, maar de aankondiging (en de afkondiging van Bolland) staat er dus niet op.

 

Edwin

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Gerrit:

Maar ook zeker dank aan de Downloadclub van voorheen. Dat geldt trouwens wel voor meer programma's welke op diverse sites beschikbaar worden gesteld.

Deze file was in 2008 te downloaden en had de code G0681

 

Groeten, Gerrit

Ik had deze file al in 2007 ...

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Juul:

Leuke foto . Mooi dat de geschiedenis van dat forum even vastgelegd is !

 

En dat van sommige opnamen kennelijk niet bekend is ligt aan de mensen zelf die dat niet even vastleggen en dan als excuus aanvoeren "onbekend."   Lekker makkelijk.

De foto is volgens mijn gegevens van Martin  van de Ven. Maar het kan zijn dat ik dat verkeerd heb genoteerd indertijd.

14 minuten geleden zei Juul:

Leuke foto . Mooi dat de geschiedenis van dat forum even vastgelegd is !

 

En dat van sommige opnamen kennelijk niet bekend is ligt aan de mensen zelf die dat niet even vastleggen en dan als excuus aanvoeren "onbekend."   Lekker makkelijk.

Juul, heb je toevallig nog het draaiboek van die bewuste Koffietijd van 18-11-72, die kennelijk uit jullie collectie mastertapes komt? Uit mijn beluistering maak ik op dat de eerste circa 13 minuten missen. Waarschijnlijk is daar indertijd iets anders overheen opgenomen (een jinglesessie, een reclame of wat dan ook) maar is daarna de tape wel bewaard. 
Vreemd is dan ook die knip op het eind. Is Bolland & Bolland inderdaad het een na laatste nummer van die Koffietijd en zo ja, komt daarna dan een instrumentaal Moog-deuntje? Of komt dat weer heel ergens anders vandaan?

Het zijn geen levensvragen, maar wel leuk om het antwoord te weten, mocht je de gegevens nog hebben.

 

Groet, Edwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei Gerrit:

Zeker dat Edwin, helemaal eens maar mij ging het nu even om de "credits" die nogal eens moeilijk te bepalen zijn, niet (meer) bekend zijn, niet van toepassing zijn of worden vergeten. De OffshoreradioDownloadClub opgericht in mei 2011 heeft een zeer goed begin gemaakt met de start van de club en het beschikbaar stellen van duizenden (± 7000??!!) programma's. Ik vind het jammer dat dit nogal eens wordt vergeten of niet bekend is.

Ik ben de heren Harm, Hans en Chris er nog steeds zeer dankbaar voor.

 

Gelukkig is het forum nog steeds aktief dankzij Hans Hendriks:  Please login or register to see this link.

 

Groeten, Gerrit

2011 is 2001 neem ik aan.

Op 22-11-2021 om 11:34 zei jan V:

Ik had deze file al in 2007 ...

En ik had 'm dan nou net weer niet, dus ben ik heel blij mee zoals ik met alles ben wat ik mag en kan downloaden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Martin1968:

'Iets nieuws' uit de jaren 60, 70 & 80 is toch wel een unicum aan het worden hoor. Maar goed, het feit dat ik vrijwel continu tot de conclusie kom dat ik het aangebodene al (lang) heb, is misschien een luxe-probleem.

iets nieuws uit de jaren 60 70 80, daar ben ik nog mee bezig, het digitaal opnemen gaat soms traag vooruit door bandrecorders die soms niet meer meewillen of piepende of stilstaande banden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6379
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ray Robinson
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.