Geplaatst 2 december 20214 jr. Populair bericht http://www.norderney192.nl/historie/historie_1969_2.html 2 december 20214 jr. bewerkt door Juul
Geplaatst 2 december 20214 jr. 12 uur geleden zei cdb: Dat telefoonnummer kan ik nog steeds dromen... 😉 Vraagje aan @Juul: ik heb in mijn geheugen ook nog het telefoonnummer 49147 zitten. Weet jij nog waar dat van was? In ieder geval ook van Veronica, maar was dit een soort tweede nummer ofzo? Piet.
Geplaatst 2 december 20214 jr. Even gegoogled op 035 49147. En kijk, het Vrije Volk van 5 maart 1977. Was kennelijk een telefoonnummer van de VOO.
Geplaatst 2 december 20214 jr. Dan is het logisch dat ik het niet wist.........................."na mijn Veronica tijd".......hi Mooi speurwerk trouwens Will. 2 december 20214 jr. bewerkt door Juul
Geplaatst 2 december 20214 jr. 40 minuten geleden zei Juul: Dan is het logisch dat ik het niet wist.........................."na mijn Veronica tijd".......hi Mooi speurwerk trouwens Will. Dat was waarschijnlijk het nummer van het VOO-gebouw op de Oude Engweg, vanaf begin september 1974 het nieuwe onderkomen voor Veronica na de zendersluiting op 31 augustus.
Geplaatst 2 december 20214 jr. Populair bericht In het begin was dat 02150-17538 Het nummer van Piet werd gebruikt voor de ledenwerfacties van de VOO in het pand direct aan de Oude Enghweg waar ook de advertentie exploitatie en de redactie van het blad zat. Ik heb daar als fan/vrijwilliger op vrijdagavond weleens de telefoon aangenomen. Later, toen Veronica echt ging groeien, werden callcenters in Amsterdam ingeschakeld. Hier nog een spot met Lex: https://pixeldrain.com/u/9gq7eoGJ 2 december 20214 jr. bewerkt door Harm ten Brink
Geplaatst 3 december 20214 jr. Klopt, Harm. Nu weet ik het weer. Ik had indertijd via dat nummer ook contact met de redactie van het blad, onder andere met Robert Briel. Ik heb in die tijd weleens een bijdrage aan het blad geleverd, vandaar. Piet.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.