Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Featured Replies

Geplaatst
12 uur geleden zei cdb:

Veronica Advertentie 1969-03-05 Nieuw adres (Revue der Reclame Expres).png

Dat telefoonnummer kan ik nog steeds dromen... 😉

Vraagje aan @Juul: ik heb in mijn geheugen ook nog het telefoonnummer 49147 zitten. Weet jij nog waar dat van was? In ieder geval ook van Veronica, maar was dit een soort tweede nummer ofzo?

Piet.

Geplaatst

Dan is het logisch dat ik het niet wist.........................."na mijn Veronica tijd".......hi

Mooi speurwerk trouwens Will.

bewerkt door Juul

Geplaatst
40 minuten geleden zei Juul:

Dan is het logisch dat ik het niet wist.........................."na mijn Veronica tijd".......hi

Mooi speurwerk trouwens Will.

Dat was waarschijnlijk het nummer van het VOO-gebouw op de Oude Engweg, vanaf begin september 1974 het nieuwe onderkomen voor Veronica na de zendersluiting op 31 augustus. 

Geplaatst
  • Populair bericht

In het begin was dat 02150-17538

Het nummer van Piet werd gebruikt voor de ledenwerfacties van de VOO in het pand direct aan de Oude Enghweg waar ook de advertentie exploitatie en de redactie van het blad zat.

Ik heb daar als fan/vrijwilliger op vrijdagavond weleens de telefoon aangenomen.

Later, toen Veronica echt ging groeien, werden callcenters in Amsterdam ingeschakeld.

Hier nog een spot met Lex:

https://pixeldrain.com/u/9gq7eoGJ

bewerkt door Harm ten Brink

Geplaatst

Klopt, Harm. Nu weet ik het weer. Ik had indertijd via dat nummer ook contact met de redactie van het blad, onder andere met Robert Briel. Ik heb in die tijd weleens een bijdrage aan het blad geleverd, vandaar.

Piet.

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.