Spring naar bijdragen

Opzet en opbouw Veronica zeezender archief


Juul

Aanbevolen berichten

Wat ik van vroeger heb over gehouden?

Niets tastbaars, geen banden en geen foto's al het geld ging op aan zenders en drank.

Nu heb ik wel eens, had ik maar ......

Zo af en toe duiken er opnamen van anderen op, met geluid van radio Rozetta.

En dan denk ik wel, jaaa daar was ik een klein deeltje van 👍

Heel mooi om te zien hoe dit bewaard is geworden Juul, petje af voor iedereen.

 

Theo

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, ik heb ook niets bewaard, alhoewel er ligt nog een mixertje hier wat ik toen gebruikt hebt. Het vinyl heeft het nog lang uitgehouden maar nam zoveel plaats in beslag dat het naar een andere eigenaar is toe gegaan. Maar de herinneringen zijn er nog wel.

Af en toe denk ik wel eens goh als ik dat toen geweten had ................

 

Juul complimenten voor het archief en het werk wat je eraan gedaan hebt en nog doet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad, petje af!

 

Het archiveren kost veel tijd, vraag geduld, precisie en kritisch (klopt het wel wat daar staat) zijn. Ik doe het je niet na. Hoewel ik veel respect heb voor de manier waarop je het gedaan hebt, ik zou het zelf niet kunnen. Ik heb daar 't geduld niet voor. Ik ben heel blij met "Cathy", waarin (automatisch) alle files, die ik op m'n vele HDs heb staan kan terugvinden (althans als Cathy de HD heeft ingelezen). Misschien ben ik wel meer een verzamelaar dan een archivaris want je weet wat ze zeggen over de verzamelaar "De verzamelaar ziet vooral wat hij nog niet heeft" 🤨

 

Als het bij mij niet op een HD staat, dan weet ik van 't bestaan niet af en dat is soms best wel lastig.

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6406
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Jozef
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.