Spring naar bijdragen

Gezocht: Veronica op 12 2 4, 29? augustus 1999


Rene van den Abeelen

Aanbevolen berichten

Ik heb de hele week toen opgenomen, op videoband en ik dacht dat ik later nog een kopie naar DAT heb geschreven. Ik dacht dat het ook al 's aangeboden was ter download? Het was een geweldig event. Ik ben er een aantal keren geweest en heb er ontzettend van genoten! Ik heb ook 't één en ander op video vastgelegd, helaas niet op de 29-ste 's avonds na 2300.

 

Rene, als je me de audio van het filmpje van die bewuste avond stuurt wil ik wel proberen of ik er met RX7 wat beters van kan maken.

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan me die dagen van 1999 daar nog goed herinneren. Er waren wat leuke bekenden uit het land. Arend stond op en zwaaide nog toen ik weg ging - een fantastische man was ie - leuk gesprek en ik merkte dat ie dat prettig vond. En toen .... kwam er een zakelijk telefoontje en moesten de sigaretten reclames uit het verleden eruit en er was al zoveel weg geknipt en veranderd aan de oude reclames. Een geweldig geburen. De laatste weken veel radiodagen terug gezien en ik merk dat ik met velen mail inmiddels of via een ander medium spreek. En Radio 192, Stichting Norderney - geweldig, altijd heel blij mee geweest.

 

Groetje,

Martin

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 16-2-2022 om 18:43 zei Juul:

 

 

Edwin,

 

Waarom nou deze opmerking weer ?

"Helaas niet in een uur met Tineke of Lex of Jan (dan was het bewaard), maar met 'ene' Ton Wibier. "

Dag Juul,

Ik snap heel goed dat jullie alleen de (op het eerste gezicht) 'historisch belangwekkende' uren hebben bewaard, zoals je schrijft over 1224 en de reunies van daarna. Omdat Ton Wibier geen deel uitmaakte van de zeezenderhistorie van de jaren 60 en 70 hebben jullie zijn uren dus niet bewaard, zo begrijp ik je tekst. En daardoor dus (onbedoeld) de bijdrage van René misgelopen.
Dat is alles wat ik heb proberen te zeggen. Als mijn nuance niet is overgekomen, ga ik ervan uit dat ik die niet duidelijk genoeg heb verwoord. En nogmaals, alle begrip voor de beslissing in alle hectiek van destijds. 

Edwin
 

 

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag Edwin,

 

Ik was ons verschil van inzicht  al weer vergeten........... Er liep een REVOX en video PCM mee. Ook mijn Sony DAT PCM2500 was er. Ik was niet verantwoordelijk voor de continue registratie. En die liep ook nog eens niet continu. Wel weet ik dat onze Niels en Willem vd Plank zich daar mee bezig hielden.  Later heb ik van beiden wel een paar  DATjes gehad en die heb ik braaf bewaard.

Maar je kunt zien dat het lang niet volledig is. Dit is dat er is.( zie afbeelding ). Er was geen beleid om wat er wel of niet werd opgenomen.

Ik weet wel dat als ik "dienst" had ik me niet bemoeid heb met die registratie. Soms liep die gewoon niet mee.

Ook hebben we bepaalde opnamen van oud collega's niet.

Zo zit het in elkaar.

 

 

 

screen 1.023.jpg

bewerkt door Juul
  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6415
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Gerard Groeneveld
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.