Geplaatst 18 februari 20223 jr. Populair bericht Beste Veronica zeezender vrienden, ik roep jullie hulp in. Ik kwam een band tegen waarop fragmenten staan die de tweede kamer debatten betreffen. Dat was dus 973 Daar achter stond nog 51 minuten van Lex met Muziek Express. Ik heb e.e.a gedigitaliseerd en heb even snel geluisterd. Dit is wat ik hoorde: Op het eind van de opname. 1. Drive in spot door Will Luikinga over zat 1 en zon 2 sept. 2. een Barry White single ( I'm gonna love you .....) die Hit tip was van Tom Collins Nu nog effe de datum....................dank voor jullie mee denken. Ik denk de laatste week van augustus 1973 https://pixeldrain.com/u/aPLzbPN3
Geplaatst 18 februari 20223 jr. Dag Juul, Datum is woensdag 29 augustus 1973. Vincent heeft deze uitzending in 2014 al eens aangeboden, maar deze van jou is iets beter van kwaliteit. Greetz, Everton
Geplaatst 18 februari 20223 jr. Auteur Dank je wel. De kwaliteit klopt van zoals ik schreef van de master tape. Dank trouwens voor de datum. Juul
Geplaatst 19 februari 20223 jr. Leuke opname. Radar Love afgelopen zaterdag binnengekomen in de Top 40 op 16. Wat was de tijd van de opname? Wordt nergens genoemd.
Geplaatst 19 februari 20223 jr. Auteur Goeie vraag Douwe, Werd uitgezonden tussen 16-18 uur. En muziek express duurde meestal een uur. Dus ja wat is het tijdstip? Op de band kan ik het niet meer zien want de stickers zijn er af............. En in de programma schema's vindt ik het niet terug. Het heet gewoon LHS. Ik ga verder zoeken En dom ik had de datum zo kunnen zien en het uur ook. Kijk maar. Het is code 8 en dat betekent het 8e uur sinds 06.00 in de ochtend. Dus reken maar uit. 16.00 - 17.00 uur 19 februari 20223 jr. bewerkt door Juul
Geplaatst 20 februari 20223 jr. Ik kom dan op 13 uur Juul. Ik denk dat er "12" staat en dan kom ik op 17-18h 20 februari 20223 jr. bewerkt door Albatrosstudio
Geplaatst 23 februari 20223 jr. Aanvullend op Albatros: Ik heb het Veronicablad van week 34 van 1973 er even bij gezocht. De Lex Harding Show was toen tussen 16.00 en 18.00 uur (Rob zat van 2 tot 4). Lex neemt aan het einde hoorbaar afscheid van de Lex Harding Show en zegt niet 'tot zo'. Het moet dus wel het tweede uur (17.00-1800) zijn. Ik bleek de opname ook al te hebben, maar fout omschreven ('16.15-17.00'), wel in studiokwaliteit, maar te snel afgespeeld. Maak dus graag gebruik van deze master van Juul. Edwin 23 februari 20223 jr. bewerkt door rauhfaser
Geplaatst 23 februari 20223 jr. Auteur Ja die datum komt dus bij de download club vandaan. Ik heb dat nooit verder afgeluisterd totdat ik van de week de master of wat er van over is tegenkwam. Het hand schrift van Ad (techn) was niet zo duidelijk. Ik dacht "8" te lezen maar ik ga er nu ook van uit dat het 17-18 uur. Dit is de screen met datum zoals ik hem heb over genomen van de download club. 23 februari 20223 jr. bewerkt door Juul
Geplaatst 24 februari 20223 jr. Op 23-2-2022 om 10:26 zei Juul: Ja die datum komt dus bij de download club vandaan. Ik heb dat nooit verder afgeluisterd totdat ik van de week de master of wat er van over is tegenkwam. Het hand schrift van Ad (techn) was niet zo duidelijk. Ik dacht "8" te lezen maar ik ga er nu ook van uit dat het 17-18 uur. Dit is de screen met datum zoals ik hem heb over genomen van de download club. Zojuist zei rauhfaser: Ik heb hem gistermiddag in de auto gedraaid. Om 17.20 meldt Lex de tijd. 'het is tien voor half zes'. En Lex heeft altijd gelijk, hoor ik wel eens. 😉
Geplaatst 24 februari 20223 jr. 2 uur geleden zei rauhfaser: Ik heb hem gistermiddag in de auto gedraaid. Om 17.20 meldt Lex de tijd. 'het is tien voor half zes'. En Lex heeft altijd gelijk, hoor ik wel eens. 😉 Je mag hopen dat hij het om 17.20 meldde, want anders zat hij er alsnog naast. En natuurlijk vergist Lex zich weleens, net als wij allemaal. In dit programma meldt hij bijvoorbeeld dat de albumversie van 'I heard it through the grapevine' van CCR 'wel bijna twintig minuten' duurt. In werkelijkheid was dat elf minuten en twee seconden.
Geplaatst 24 februari 20223 jr. 2 minuten geleden zei Will Stevens: Je mag hopen dat hij het om 17.20 meldde, want anders zat hij er alsnog naast. En natuurlijk vergist Lex zich weleens, net als wij allemaal. In dit programma meldt hij bijvoorbeeld dat de albumversie van 'I heard it through the grapevine' van CCR 'wel bijna twintig minuten' duurt. In werkelijkheid was dat elf minuten en twee seconden. Ja klopt, die 20 minuten was een wel heel wilde gok.
Geplaatst 24 februari 20223 jr. Auteur 3 uur geleden zei Will Stevens: Je mag hopen dat hij het om 17.20 meldde, want anders zat hij er alsnog naast. En natuurlijk vergist Lex zich weleens, net als wij allemaal. In dit programma meldt hij bijvoorbeeld dat de albumversie van 'I heard it through the grapevine' van CCR 'wel bijna twintig minuten' duurt. In werkelijkheid was dat elf minuten en twee seconden. Ja, dat was nog uit de tijd dat we nog niet digitaal de tijd konden aflezen en op sommige LP's stond de tijd ook niet. Misschien was dat wel de gok. Dus om nu te schrijven dat ie 11'20" duurt is een beetje flauw. Want dat heb jij waarschijnlijk nu ook van Internet. Lekker makkelijk, beetje "muggenziften" Will.
Geplaatst 24 februari 20223 jr. Cosmo's Factory was een van mijn allereerste elpees en die tijd (volgens de hoes 11.05) stond er gewoon op vermeld. Vandaar dat het me opviel toen ik dit programma afluisterde. Toegegeven, het is maar een kleinigheid. Maar dat kun je dan toch ook als zodanig opvatten? Niets om je druk over te maken.
Geplaatst 24 februari 20223 jr. Auteur Populair bericht 1 uur geleden zei Will Stevens: Cosmo's Factory was een van mijn allereerste elpees en die tijd (volgens de hoes 11.05) stond er gewoon op vermeld. Vandaar dat het me opviel toen ik dit programma afluisterde. Toegegeven, het is maar een kleinigheid. Maar dat kun je dan toch ook als zodanig opvatten? Niets om je druk over te maken. Dag Will, Op jou LP staat het dus. Maar wij kregen ook veel promo white label LP's waar soms de tijd niet op stond. Zelfs de titels niet. Zaten er op een apart papiertje bij. Zoals dit ex van Van Morrison.
Geplaatst 25 februari 20223 jr. Zo heb ik jarenlang een promo van 'We love the pirates' van The Roaring Sixties gehad. Indertijd meegenomen vanaf de Jeanine van Radio Atlantis toen ik daarop zat. Felix Meurders heeft me daar nog eens 30 gulden voor geboden. Daar ben ik niet op ingegaan, maar helaas is deze single kwijtgeraakt bij een verhuizing... Piet.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.