Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

TROS Poster 16-12-2000 22:00-23:00 Jingle Uur met Daniel Dekker en Jelle Boonstra

Featured Replies

Geplaatst
  • Populair bericht

Dit is mijn voorstel aan toen producer Herman Dales (m'n opvolger ) en Daniel Dekker.

Ik deed toen in 2000 "andere dingen" (chef radio archief TROS )

Let op dit is geen draaiboek van het eigenlijke programma dat later werd gemaakt.

screen 1.024.jpg

bewerkt door Juul

Geplaatst
  • Populair bericht
5 uur geleden zei Ben:

Dit is een ontzettend leuk programma voor de jingle liefhebber. Voor wie het nog niet eerder heeft gehoord:

TROS Poster - Jingle Uur met Daniel Dekker en Jelle Boonstra

En, hij staat niet vermeld bij de presentatoren, maar je hoort z'n stem een aantal malen : Hans Hogendoorn.

Leuk detail. aan het eind van de opname van Ben kun je na een seconde stilte een prachtige promo spot horen die naar mijn weten gemaakt is door Jurre Bosman. ( de huidige radio baas bij de NPO ).

Ik mocht hem toen ie bij de TROS werkte als stagiair begeleiden. Heb ik wel goed gedaan vind ik eigenlijk wel......hi

Tijdens de uitzendingen van Radio 192 vanuit B&G in 2020 kwam ie nog even kijken.

foto:©Juul

screen 1.024.jpg

bewerkt door Juul

Geplaatst
  • Auteur
  • Populair bericht
56 minuten geleden zei Juul:

screen 1.024.jpg

Leuk, Juul! En tijdens dat programma tijdens de Reünie deed jij de techniek zie ik op de video, die ik ervan gemaakt heb.

• Ben changed the title to TROS Poster 16-12-2000 22:00-23:00 Jingle Uur met Daniel Dekker en Jelle Boonstra
Geplaatst
13 uur geleden zei Juul:

Dat wist ik nou weer niet Ben. Is al weer zoooooo lang geleden.

de tijd dat je nog kon roken in de studio, zooooooooooo lang geleden

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.