Geplaatst 21 februari 20223 jr. Populair bericht Dit is een ontzettend leuk programma voor de jingle liefhebber. Voor wie het nog niet eerder heeft gehoord: TROS Poster - Jingle Uur met Daniel Dekker en Jelle Boonstra En, hij staat niet vermeld bij de presentatoren, maar je hoort z'n stem een aantal malen : Hans Hogendoorn. 22 februari 20223 jr. bewerkt door Ben
Geplaatst 21 februari 20223 jr. Ik heb deze gearchiveerd op 16 december 2000. Een zaterdag, hetgeen ook klopt met de uitzendtijd toen. 21 februari 20223 jr. bewerkt door Albatrosstudio
Geplaatst 21 februari 20223 jr. Populair bericht Dit is mijn voorstel aan toen producer Herman Dales (m'n opvolger ) en Daniel Dekker. Ik deed toen in 2000 "andere dingen" (chef radio archief TROS ) Let op dit is geen draaiboek van het eigenlijke programma dat later werd gemaakt. 21 februari 20223 jr. bewerkt door Juul
Geplaatst 21 februari 20223 jr. Populair bericht 5 uur geleden zei Ben: Dit is een ontzettend leuk programma voor de jingle liefhebber. Voor wie het nog niet eerder heeft gehoord: TROS Poster - Jingle Uur met Daniel Dekker en Jelle Boonstra En, hij staat niet vermeld bij de presentatoren, maar je hoort z'n stem een aantal malen : Hans Hogendoorn. Leuk detail. aan het eind van de opname van Ben kun je na een seconde stilte een prachtige promo spot horen die naar mijn weten gemaakt is door Jurre Bosman. ( de huidige radio baas bij de NPO ). Ik mocht hem toen ie bij de TROS werkte als stagiair begeleiden. Heb ik wel goed gedaan vind ik eigenlijk wel......hi Tijdens de uitzendingen van Radio 192 vanuit B&G in 2020 kwam ie nog even kijken. foto:©Juul 21 februari 20223 jr. bewerkt door Juul
Geplaatst 21 februari 20223 jr. Auteur Populair bericht 56 minuten geleden zei Juul: Leuk, Juul! En tijdens dat programma tijdens de Reünie deed jij de techniek zie ik op de video, die ik ervan gemaakt heb.
Geplaatst 22 februari 20223 jr. Populair bericht 14 uur geleden zei Albatrosstudio: Ik heb deze gearchiveerd op 16 december 2000. Een zaterdag, hetgeen ook klopt met de uitzendtijd toen. Klopt: https://radiopedia.nl/wiki/Lijst_van_Poster_uitzendingen_in_2000
Geplaatst 22 februari 20223 jr. 13 uur geleden zei Juul: Dat wist ik nou weer niet Ben. Is al weer zoooooo lang geleden. de tijd dat je nog kon roken in de studio, zooooooooooo lang geleden
Geplaatst 22 februari 20223 jr. 1 uur geleden zei bert ree: de tijd dat je nog kon roken in de studio, zooooooooooo lang geleden Doe ik nog steeds 😉
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.