Geplaatst 8 maart 20223 jr. Populair bericht Het was denk ik in 1974 of 1975 dat m'n zwager een piepklein bandrecorderbandje had met deze promo: Promo Electric Music Productions Ik zou (bijna) verwachten dat er een relatie was met Mi Amigo. Wie kent deze promo en kent het bedrijf achter de promo : Electric Music Productions?
Geplaatst 8 maart 20223 jr. 32 minuten geleden zei Ben: Het was denk ik in 1974 of 1975 dat m'n zwager een piepklein bandrecorderbandje had met deze promo: Promo Electric Music Productions Ik zou (bijna) verwachten dat er een relatie was met Mi Amigo. Wie kent deze promo en kent het bedrijf achter de promo : Electric Music Productions? Stukje huisvlijt van Peter van Dam.
Geplaatst 8 maart 20223 jr. Auteur 1 uur geleden zei Martin1968: Stukje huisvlijt van Peter van Dam. Bedoel je de opname, het bedrijf of beiden, Martin?
Geplaatst 8 maart 20223 jr. Populair bericht 3 uur geleden zei Ben: Het was denk ik in 1974 of 1975 dat m'n zwager een piepklein bandrecorderbandje had met deze promo: Promo Electric Music Productions Ik zou (bijna) verwachten dat er een relatie was met Mi Amigo. Wie kent deze promo en kent het bedrijf achter de promo : Electric Music Productions? Volgens mij werd voor Electric Music Promotions uit Herentals spots gedraaid op Mi Amigo eind 74 begin 75
Geplaatst 8 maart 20223 jr. Auteur Bedankt, Bert! Ik vermoed dat m'n zwager het bandje toen opgevraagd heeft aan de hand van een advertentie. Helaas is m'n zwager een aantal jaren geleden overleden, hemzelf kan ik 't niet meer vragen.
Geplaatst 8 maart 20223 jr. 6 uur geleden zei Ben: Bedoel je de opname, het bedrijf of beiden, Martin? Beide Ben. Helaas kunnen we Peter niet meer vragen hoe het precies zat.
Geplaatst 9 maart 20223 jr. Populair bericht Electric Music Productions kortweg EM Productions was het jingle bedrijf(je) van Maurice Bokkebroek uit Grobbedonk met een postadres in Herenthals.
Geplaatst 9 maart 20223 jr. Auteur Populair bericht Dank je, Douwe! Zo heb ik weer een stukje mistig verleden kunnen verhelderen.
Geplaatst 9 maart 20223 jr. Populair bericht 10 minuten geleden zei Ben: Dank je, Douwe! Zo heb ik weer een stukje mistig verleden kunnen verhelderen. Had ook reclamespots op Mi Amigo voor jingle producties. Postbus 44 in Herenthals.
Geplaatst 9 maart 20223 jr. 3 uur geleden zei Albatrosstudio: Electric Music Productions kortweg EM Productions was het jingle bedrijf(je) van Maurice Bokkebroek uit Grobbedonk met een postadres in Herenthals. Dan is de link met Peter van Dam snel gelegd. Deden ze ook niet iets in Heist-op-den-Berg?
Geplaatst 9 maart 20223 jr. 58 minuten geleden zei Martin1968: Dan is de link met Peter van Dam snel gelegd. Deden ze ook niet iets in Heist-op-den-Berg? Dat zegt mij niets Martin.
Geplaatst 9 maart 20223 jr. 2 uur geleden zei Martin1968: Dan is de link met Peter van Dam snel gelegd. Deden ze ook niet iets in Heist-op-den-Berg? Bedoel je de Tamara King Studio?
Geplaatst 9 maart 20223 jr. 52 minuten geleden zei Offshoreradio Mi Amigo: Bedoel je de Tamara King Studio? Precies. Op zo'n elpee die we vroeger allemaal gingen kopen, stond een spotje daarvan met Peter van Dam. Vast ook geen toeval.
Geplaatst 24 mei 20223 jr. Tamara King was van Luc Derdin, die studio was in Heist-Op-Den-Berg, en was gelinked aan Radio Atlantis en radio Marina. 24 mei 20223 jr. bewerkt door countryjock
Geplaatst 25 mei 20223 jr. Populair bericht Ik vond deze spot: https://we.tl/t-Peo9F4FRsQ Met gebruik van Electronic System - Plic Ploc
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.