Spring naar bijdragen

Uitzoeken datum tijd en stukken van diverse zeezenders


Juul

Aanbevolen berichten

Die van radio Atlantis is 40 minuten van het laatste uur van 31-08-1974 dus 18.20 tot 19.00 uur.

daarna een stuk radio Mi Amigo met een toespraak van Stan Haag en gevolgd door Peter van Dam met de top 50 van 9 maart 1975. 12.04 tot 12.36 daarna weer een knip en opnieuw peter van Dam met een hele lading edits uit maart 1975.

bewerkt door PowerMusic
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Juul:

Vrienden,

 

Hier weer een file volgens mij van Radio Atlantis.

Die zender  valt niet in mijn interesse sfeer dus ik weet er eigenlijk niks van. Behalve dat ik zag in m'n audio editor  dat er een gat zat. Dat heb ik gemarkeerd met de 1Khz toon. Aan jullie de eer................

Ik gooi de file nu weg.

 

PS. de file is in aiff-wav

 

Please login or register to see this link.

En hier een file van Radio Mi Amigo.

 

Please login or register to see this link.

die van atlantis krijg ik niet open, Mi Amigo is Mi Amigo op 31 augustus 1975 met fragmenten tussen 16u42 en 19u00, het vvvr programma met Rob Ronder daarna Peter van Dam en daarna Stan Haag en op het einde nog 2 minuten Joop Verhoof op een maandagmiddag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei PowerMusic:

Die van radio Atlantis is 40 minuten van het laatste uur van 31-08-1974 dus 18.20 tot 19.00 uur.

daarna een stuk radio Mi Amigo met een toespraak van Stan Haag en gevolgd door Peter van Dam met de top 50 van 9 maart 1975. 12.04 tot 12.36 daarna weer een knip en opnieuw peter van Dam met een hele lading edits uit maart 1975.

 

 

Kijk jij bent goed bezig. Met de nodige info.!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Albatrosstudio:

Rogers

 

Ha, ha, ha, klopt, een verkouden Dave Rogers. :-)

 

1 uur geleden zei Juul:

Ik heb ergens Terry Davis gehoord.......................ik verzin die naam echt niet.

 

Je hoort hem heel kort tijdens het programma van Dave Rogers.

Maar ik denk niet dat hij de 'zeurdige' dj is.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites


 

16 uur geleden zei Juul:

2. RNI world service  49mtr. - 6205 kHz 

Please login or register to see this link.

Deze opname is van Zondag 19 december 1971. De worldservice stopt ermee (omdat de 31 meter kortegolf zender -voor de langere afstand- niet meer kan worden ingezet). E.e.a. met Dave Rogers inderdaad, maar ook hoor je kortstondig Terry Davis en ergens aan het eind leest Paul May het nieuws.

 

John

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Control49:


 

Deze opname is van Zondag 19 december 1971. De worldservice stopt ermee (omdat de 31 meter kortegolf zender -voor de langere afstand- niet meer kan worden ingezet). E.e.a. met Dave Rogers inderdaad, maar ook hoor je kortstondig Terry Davis en ergens aan het eind leest Paul May het nieuws.

 

John

 

 

Dag John,

Dank, deze bewaar ik. Dan heb ik Terry Davis dus wel goed gehoord.

Erg leuk omdat je hier specifiek de 49mtr (6205Khz)  hoort.

 

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.