Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Featured Replies

Geplaatst

Ik ben even kwijt van wie de opname komt, van Ben?, van het programma van Rob Out op 20 juli 1974 tussen 09.00 - 10.00 uur over de afwijzing van de VOO etc. In prachtige kwaliteit zeg !

Ik moest met de auto naar de garage dus had tijd om te luisteren. Ik had het nl nog nooit gehoord. Een master is niet bewaard gebleven helaas. Maar wat is dat een "mooi" programma. Beetje typies Out maar het geeft wel de gemoedsrust weer die we toen hadden.   Zoals Robert Long in het programma zong " Toe maar jongens de beuk er in"..................

Maar de eerste 8 minuten ontbreken. Zijn die nog ergens ?

Juul

Geplaatst

Hi Juul,

Die opname komt van Ad Couwenberg en had ik hier gepost. Eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik de opname wel heb "opgeschoond en opgepoetst". Als ik me niet vergis is de studio opname van dat uur ooit via de Norderney download service van Ad beschikbaar gesteld onder deze naam : De Beuk Er In - 20-07-1974 0900 - 1000

Geplaatst
  • Auteur
  • Populair bericht

Potverdorie, ik moet m'n excuus maken. Gewoon niet goed gekeken in ons archief.(dank Ben voor je opmerkzaamheid ). De opname die ik in de auto afluisterde had een "dof" stuk in "I fought the law " - Bobby Fuller four )

M'n boterham werkte nog niet denk ik, de insuline wel. Komt wel eens voor, helaas.

We hebben wel de master. Nummer 1269. Kijk maar. En luister maar.

Tja, daar zit geen nieuws van Leo de Later bij. Maar zal ik als nog archiveren.

https://pixeldrain.com/u/2SE4aSzk

Wat ik nog wel weet is dat in de nacht  dit programma is gemaakt door Rob en Ad en met de koerier (Snelle Visser voor de Hilversummers) naar Scheveningen gebracht. Maar kennelijk heb ik het bij het digitaliseren wel gehoord anders had ik geen index gemaakt. Maar al weer ruim 20 jaar terug hé. En dan ook nog niet kunnen vinden...................."ik wordt oud(t)".

screen 1.505.jpg

5 uur geleden zei Hans Hendriks:

Veronica-19740720-0900-0958-RobOut-DeBeukErin
https://www.mediafire.com/file/d8hs1fapxkm29z1/

groet, Hans

Ok  Hans. Dank voor je meedenken.

Hier de laatste pagina met de beslissing van de brief van Harry van Doorn.

screen 1.507.jpg

En de envelop. ( ik realiseer mij de laatste tijd dat we heel erg veel bewaard hebben zeg !)

screen 1.5077.jpg

bewerkt door Juul

Geplaatst
1 uur geleden zei Juul:

Wat ik nog wel weet is dat in de nacht  dit programma is gemaakt door Rob en Ad en met de koerier (Snelle Visser voor de Hilversummers) naar Scheveningen gebracht.

Hartelijk dank voor alle informatie, Juul. Als ik me niet vergis is in die nacht ook de Top 40 opnieuw opgenomen omdat een wat ingetogen Top 40 presentatie beter paste bij de situatie (ik dacht dat Lex dat vertelde). Een vraag die dan bij me opkomt is dan, wat is er eigenlijk gebeurd met de originele Top 40 opname. 48 jaar later zal waarschijnlijk niemand dat meer weten.

Geplaatst
  • Auteur
10 uur geleden zei Ben:

Hartelijk dank voor alle informatie, Juul. Als ik me niet vergis is in die nacht ook de Top 40 opnieuw opgenomen omdat een wat ingetogen Top 40 presentatie beter paste bij de situatie (ik dacht dat Lex dat vertelde). Een vraag die dan bij me opkomt is dan, wat is er eigenlijk gebeurd met de originele Top 40 opname. 48 jaar later zal waarschijnlijk niemand dat meer weten.

Geen idee Ben. Hij zou al wel aan boord geweest kunnen zijn. Want er werd op vrijdag ochtend altijd "gevaren".

Geplaatst
  • Populair bericht
1 hour ago, Juul said:

Geen idee Ben. Hij zou al wel aan boord geweest kunnen zijn. Want er werd op vrijdag ochtend altijd "gevaren".

Beste Juul,

With all that is mentioned above, the following file appears to have the wrong date. Can you provide a correct date?

1974 07 20 Sat Veronica (538m) 0900-1017 Egbert Douwe Show, Koffietijd (Bart sitting in for Tineke).mp3
Mvg,

John C

Geplaatst
  • Populair bericht

Google is your friend : "On the first Saturday of August in 1974, between 9 and 10 o'clock in the morning, the 'Egbert Douwe Show' could be listened to once. "

Geplaatst
  • Populair bericht
9 uur geleden zei JOCOOLE:

Beste Juul,

With all that is mentioned above, the following file appears to have the wrong date. Can you provide a correct date?

1974 07 20 Sat Veronica (538m) 0900-1017 Egbert Douwe Show, Koffietijd (Bart sitting in for Tineke).mp3
Mvg,

John C

John,

What Ben says is OK.

The correct date of your uploaded program must be August 3rd, 1974.

Greetings,

Gerard

Geplaatst
Op 23-11-2022 om 22:50 zei Ben:

En het was die dag voor het eerst dat Bart van Leeuwen een Tipparade presenteerde, zoals hij vanaf 1979 zes jaar lang zou doen op Hilversum III. 
De vaste presentator Tom Collins was op vakantie en had voor die tijd een 'vrolijke' Tipparade opgenomen, die aangepast moest worden. Maar niet door hemzelf dus. 
Deze opname is hier onlangs geplaatst.

Edwin

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.