Geplaatst 12 februari 20232 jr. Populair bericht Volgens het Eindhovens Dagblad zijn ze nog populair bij de "grijze en kalende mannen", hetgeen dus ook op mij slaat, de zendschepen. Veronica is vandaag in de lucht vanaf de "Norderney" en Radio Caroline North vanaf de "Ross Revenge", wie had dat na 31 Augustus 1974 nog verwacht??? Hier moet ik wel bij aantekenen dat de "Ross Revenge" nog grotendeels in haar oude staat van radioschip is, niet alles maar wel het meeste, helaas heeft de "Norderney" weinig tot niets meer, behalve de buitenkant, van haar zendschip verleden. Toch is het leuk om vanmiddag regelmatig te switchen tussen beide stations. Fijne Radio Zondag Henk Kruize 12 februari 20232 jr. bewerkt door Henk-Anna Loog afbeelding toevoegen
Geplaatst 13 februari 20232 jr. Auteur Populair bericht Nee Piet, Gijs en Marcel zijn 2 personen die met hun "wij weten het beter dan de rest" korstjes in mijn nek veroorzaken.... groet Henk 13 februari 20232 jr. bewerkt door Henk-Anna Loog
Geplaatst 13 februari 20232 jr. Populair bericht 2 uur geleden zei radiofreak31: Wat een aanmatigende clickbait kop weer boven dit artikel. Hoezo aanmatigend? Laten we de waarheid onder ogen zien: ik ben zelf zonder meer grijzend en kalend, en dat geldt voor veel mannen die op zo'n evenement afkomen. We voelen ons misschien 20 of 25, maar dat zijn we natuurlijk allang niet meer. 13 februari 20232 jr. bewerkt door Will Stevens
Geplaatst 13 februari 20232 jr. Wat in Amsterdam ligt is geen zendschip maar een ijzeren horeca gelegenheid. Ooit lag dit op zee en toen was het geen horeca met buiten terras maar was het een zendschip 😇 Nu niet meer, nu is het gewoon een ijzeren bak. Theo
Geplaatst 13 februari 20232 jr. 2 uur geleden zei Will Stevens: Hoezo aanmatigend? Laten we de waarheid onder ogen zien: ik ben zelf zonder meer grijzend en kalend, en dat geldt voor veel mannen die op zo'n evenement afkomen. We voelen ons misschien 20 of 25, maar dat zijn we natuurlijk allang niet meer. Het is de toon die muziek maakt, zo'n kop had niet boven dit artikel gehoeven. Klaar.
Geplaatst 13 februari 20232 jr. Typisch Ouwemannenpraat….. 15 februari 20232 jr. bewerkt door thijs5326
Geplaatst 13 februari 20232 jr. Populair bericht 7 uur geleden zei Will Stevens: Hoezo aanmatigend? Laten we de waarheid onder ogen zien: ik ben zelf zonder meer grijzend en kalend, en dat geldt voor veel mannen die op zo'n evenement afkomen. We voelen ons misschien 20 of 25, maar dat zijn we natuurlijk allang niet meer. Nouououou.....ik ben 70 maar voel me nog elke dag als 69.
Geplaatst 15 februari 20232 jr. Het uiterlijk van de Norderney is nog op afstand best aardig de inhoud is eruit en een bak oud roest zoals Lex Harding vertelde bij Rob Stenders.
Geplaatst 15 februari 20232 jr. Populair bericht 2 uur geleden zei Jaap De Vries: Het uiterlijk van de Norderney is nog op afstand best aardig de inhoud is eruit en een bak oud roest zoals Lex Harding vertelde bij Rob Stenders. 1 minuut geleden zei thijs5326:
Geplaatst 15 februari 20232 jr. Auteur Populair bericht mooie foto's Thijs van onze geliefde "Bak roest" Henk Kruize
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.