Spring naar bijdragen

"herinneringen pagina" op Norderney website


Juul

Aanbevolen berichten

Tja Juul, en dan lees ik mijn eigen bijdrage van jaren terug daar in die herinneringen pagina " Ik koester nog een droomwens, op dat schip staan, benedendeks alles kunnen zien en het 'heilige der heilige' bezien. Maar ik ben ook bang voor zo'n moment. Bang dat de emotie van een kind van 11 jaar boven komt, me even zeer heftig doet janken als een kind van 11 jaar dat zijn dierbare vriend terugziet, ontdaan van zijn glorie, ontdaan van zijn ziel. Dat houd me tegen. Misschien durf ik het nog eens ...

Nou, een paar jaar terug is dat gebeurd, geen traan gelaten, want het was een desillusie, zo'n veredelde friettent is het geworden. Leuk dat het gebleven is, maar mij doet het weinig, de buitenkant is nog steeds "ons schip". Laten we het daar bij houden.

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
  • Treurig 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Jan van Weeterloo:

Tja Juul, en dan lees ik mijn eigen bijdrage van jaren terug daar in die herinneringen pagina " Ik koester nog een droomwens, op dat schip staan, benedendeks alles kunnen zien en het 'heilige der heilige' bezien. Maar ik ben ook bang voor zo'n moment. Bang dat de emotie van een kind van 11 jaar boven komt, me even zeer heftig doet janken als een kind van 11 jaar dat zijn dierbare vriend terugziet, ontdaan van zijn glorie, ontdaan van zijn ziel. Dat houd me tegen. Misschien durf ik het nog eens ...

Nou, een paar jaar terug is dat gebeurd, geen traan gelaten, want het was een desillusie, zo'n veredelde friettent is het geworden. Leuk dat het gebleven is, maar mij doet het weinig, de buitenkant is nog steeds "ons schip". Laten we het daar bij houden.

Ja Jan zo zie ik het ook woonde in Amsterdam toen het terug kwam uit Antwerpen. Ben er bij geweest toen het van zee kwam in 1975 en was in Monnickendam toen het daar lag . Een herinnering op afstand nu van af het IJ ligt het er prachtig bij . Mijn Veronica net zat Lex er weer bij Rob altijd leuke radio . 

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze week maakt het huidige Veronica de Top 770 van de jaren 70  vanuit het schip. Ik wilde gisteren even horen hoe dat ging.

Ik heb het 20 minuten gedaan en zette het maar af. Een dj die heel erg in jongeren taal sprak, omdat het station die groep wil bedienen.

Maar het had niets met die tijd en het schip te maken. Nee, dan maar snel weer naar 192 Radio. Daar zit dat gevoel en die herinneringen wel....

Wim 

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei wim1958:

Deze week maakt het huidige Veronica de Top 770 van de jaren 70  vanuit het schip. Ik wilde gisteren even horen hoe dat ging.

Ik heb het 20 minuten gedaan en zette het maar af. Een dj die heel erg in jongeren taal sprak, omdat het station die groep wil bedienen.

Maar het had niets met die tijd en het schip te maken. Nee, dan maar snel weer naar 192 Radio. Daar zit dat gevoel en die herinneringen wel....

Wim 

Ik begrijp wat je bedoelt, ik voel hetzelfde. 

Ik denk dat er behoefte is aan een zender met het 192 gevoel. 

Mits professioneel uitgevoerd en op landelijk FM schat ik een marktaandeel van ca 6 %. 

Je zal verbaasd zijn hoeveel jongeren daar naar gaan Luisteren. 

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 14-2-2023 om 14:59 zei Will Stevens:

 

Kun je een voorbeeld geven van die 'jongerentaal'?

Het huidige Veronica lijkt me zeker niet bedoeld om jongeren te bedienen. Dan zouden ze daar heel andere muziek draaien.

Ik hoorde b v  zeggen,  :" het volgende vinden jullie vast next level" Begrijp me goed, niets mis mee, ik heb heel de dag jonge collega s om me heen die me vrolijk maken. Ze zijn tussen de 17 en 25. Maar ondanks dat Bob Dylan zong:"The Times They are Changing" heb ik andere stations die meer in mijn straatje zijn. Maar alles mag van mij.....

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6406
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Jozef
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.