Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Featured Replies

Geplaatst
  • Populair bericht

Op 30 juni a.s. is het al weer 17 jaar geleden dat Dave z'n laatste programma deed bij Radio 10.  ( 30 juni 2006 )

Ja, ik was "fan" van Dave. In mijn ogen en oren was hij één van de beste  Nederlandse dj's. Absolute humor, kort en krachtig.  En met een prachtige stem. Echt Amerikaans.

Daar kunnen al die tegenwoordige types een puntje aan zuigen.

Hier kun je dat laatste programma van Dave op Radio 10 beluisteren.

https://pixeldra.in/u/ydvWwFkM

Geplaatst
36 minuten geleden zei Juul:

ik was "fan" van Dave.

R10 was in die periode echt leuk bezig, maar ik luisterde al naar Dave voordat hij naar Hilversum vertrok . Inderdaad top radiomaker. 

Geplaatst

Top gozer , Ik ben wel benieuwd of er nog programma's bewaard zijn gebleven uit de beginjaren dat ze nog in italie uitzonden via de U bocht sateliet op FM  ,meer platen minder praten. Wie draaiden er toen , ik meen te herinneren adam curry,   Iemand?

Geplaatst
  • Populair bericht

Ferry Maat herinner ik me, en Jeroen Soer was de oprichter dacht ik. 

bewerkt door peellandfm

Geplaatst

Dankjewel Juul. Ik mis Dave op de radio en zeker op Radio 10 Gold. 10 Gold was destijds een zeer fijn station, ook al was het uitstel van executie. Het station klonk als een klok (weer terug naar de vertrouwde formule, maar wel in een nieuw jasje) en bijna 6% marktaandeel via de AM, dan zie je dat als je iets moois brengt, de luisteraars vanzelf komen. Ik mis die tijd (2004 - 2007) van 10 Gold via AM 1008 nog steeds.

Geplaatst
  • Populair bericht

Radio 10 ( meer platen, minder praten), de formule die Ferry en Jeroen in 1988 eerste instantie in de lucht brachten, was te smal: het was Radio 3 nadoen, maar dan zonder de EO en VPRO-inbreng. 
Op zondag was er toen al 'Sixties Sunday' op 10. Het aantrekken, na de terugkeer van Maat naar de TROS, van Tom Mulder om die zondagse formule naar de hele week door te trekken was een gouden greep. Dat 10 Gold naast de kabeldekking ook nog in half Europa op de AM 675 was te ontvangen, was zeker met het 60s en 70s repertoire, fantastisch. Het was voor een paar jaar terug naar de gouden dagen van de zeezenders. 

Edwin

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.