Spring naar bijdragen

Hubert van Hoof (72) overleden...


arno

Aanbevolen berichten

Een radio-DJ en muziekliefhebber uit de tijd dat muziek nog centraal stond op de nationale radio....

Heeft iemand toevallig nog oude opnames uit de tijd dat Hubert van Hoof nog bij de KRO werkte?

bewerkt door arno
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei arno:

Een radio-DJ en muziekliefhebber uit de tijd dat muziek nog centraal stond op de nationale radio....

Heeft iemand toevallig nog oude opnames uit de tijd dat Hubert van Hoof nog bij de KRO werkte?

Zijn programma "Op slag van maandag" werd in 1991 bij de KRO afgevoerd. Daar was hij terecht erg boos om.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 Wat zonde. Het pensioen wat hij in 2017 had bleek ook geen eigen keuze te zijn, aldus onderstaand Please login or register to see this link. :

 

Op 2-2-2017 om 02:21 zei Tino:

Ik heb contact gehad met Hubert. Het persbericht meldt dat hij met pensioen gaat. Dat is weliswaar zo, maar hij had graag verder willen gaan met zijn programma's. Dat wil de leiding echter niet. Zij vinden dat zijn programma's geen meerwaarde hebben voor de Limburgse cultuur. Alhoewel ik moet toegeven dat dat een geldig argument is, vind ik zijn (gedwongen) vertrek toch spijtig. 

Ik heb hem geadviseerd contact op te nemen met 40Up.

Naar aanleiding van mijn vragen heeft hij aangegeven nog héél veel opnames uit zijn KRO-tijd te hebben, dus ik hoop hem er (wellicht met omkoping van wat gerstenat) toe te overtuigen deze opnames met ons te delen. Ik offer me wel weer op om de boel te digitaliseren ....

 

@Tino, is het laatste wat je hier schreef wellicht nog wat geworden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Samba-boy:

is het laatste wat je hier schreef wellicht nog wat geworden?

 

De kans op een (snelle) reactie is klein.

------------------------------------------------

Tino

Leden

Geregistreerd 15 februari 2012

Laatst bezocht 8 april 2021

------------------------------------------------

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag,

 

Sinds september maak ikzelf een programma op 40 Up Radio (Songs And Stories) en hoorde kort voor Kerst op een medewerkersborrel van Hubert's aanstaande overlijden. 
Hubert is ook voor mij een inspiratie geweest en medebepalend voor mijn manier van radiomaken. Ik heb toen ik het nieuws hoorde, aangeboden een In Memoriam in elkaar te zetten. Dat aanbod werd gewaardeerd en die uitzending van een uur staat nu klaar voor uitzending. Aanstaande zondag 7 januari is die te horen in de zendtijd van Hubert, van 15.00 tot 16.00 uur en is daarna digitaal opvraagbaar.
Ik zal de link dan ook hier plaatsen.

 

Het uur van Hubert, waarin aanstaande zondag mijn In Memoriam met veel oude radiofragmenten:

Please login or register to see this link. index.php/shows/hubert-on-the-air-hubert-van-hoof/ 

 


Mijn eigen programma (met regelmatig aandacht aan mijn radio-archief): 


Please login or register to see this link.

 

Edwin 

18 uur geleden zei arno:

Een radio-DJ en muziekliefhebber uit de tijd dat muziek nog centraal stond op de nationale radio....

Heeft iemand toevallig nog oude opnames uit de tijd dat Hubert van Hoof nog bij de KRO werkte?


Arno,

 

Ik heb een redelijke collectie, die ik ook als basis heb gebruikt voor mijn In Memoriam. Na uitzending daarvan - hoor graag jullie feedback - zal ik die opnames hier plaatsen. 

bewerkt door rauhfaser
  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6412
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Panthera leo
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.