Spring naar bijdragen

Paar fragmentjes Top 2000 nodig.


rauhfaser

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben even op zoek naar een paar fragmenten van de Top 2000 die ikzelf heb, maar waar ik nu even niet bij kan: het begin van de eerste Top 2000 in 1999 met Ron Stoeltie en een recente aflevering van afgelopen jaar, waar veel publieksparticipatie met het café in zit.

 

Wie wil me even terwille zijn?

 

Dank, Edwin

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei jan V:

Please login or register to see this link.   0000-0100 RonStoeltie

Please login or register to see this link.     0100-0200 RonStoeltie

Please login or register to see this link.    0200-0300 RonStoeltie

kun je hier wat mee Edwin

 

gr jan V 

 

 


Dank! Nu nog het verzoek of iemand wat heeft van de laatste editie, een uur met veel publieksparticipatie, Emmely de Wit bijvoorbeeld.

 

Edwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei de redactie:

 

 

Dank!

Het is voor de uitreiking van de Ere- Zilveren Reiss-microfoon aan de Zilveren Top 2000 in juni, waarvan ik in de jury zit en die we een beetje moeten aankleden. Dus het leek me leuk daar wat ouwe fragmentjes voor te gebruiken. Ik barst van de uren, maar miste net de eerste uren en het laatste jaar. 

Dus dank namens de feestcommissie.

 

Edwin

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei rauhfaser:

Dank!

Het is voor de uitreiking van de Ere- Zilveren Reiss-microfoon aan de Zilveren Top 2000 in juni, waarvan ik in de jury zit en die we een beetje moeten aankleden. Dus het leek me leuk daar wat ouwe fragmentjes voor te gebruiken. Ik barst van de uren, maar miste net de eerste uren en het laatste jaar. 

Dus dank namens de feestcommissie.

 

Edwin

Wat leuk Edwin. Geniet ervan,

 

Groetje,

Martin

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Een beetje narcistisch is het natuurlijk wel om je eigen posts aan te halen, maar ach:

Met name deze quote uit de uitzending vond ik destijds prachtig om te horen:

"(...) Mediamarathon.

144 uur, 11 presentatoren, 13 technici, 15 producers, en, een kwart miljoen luisteraars. Dat is de Millennium Top 2000 op Radio 2000."

~ Jeffrey Willems, 30 dec 1999, 02:08u

 

De eerste editie was zó goed.

bewerkt door Samba-boy
  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Samba-boy:

Een beetje narcistisch is het natuurlijk wel om je eigen posts aan te halen, maar ach:

Met name deze quote uit de uitzending vond ik destijds prachtig om te horen:

"(...) Mediamarathon.

144 uur, 11 presentatoren, 13 technici, 15 producers, en, een kwart miljoen luisteraars. Dat is de Millennium Top 2000 op Radio 2000."

~ Jeffrey Willems, 30 dec 1999, 02:08u

 

De eerste editie was zó goed.

Ik ga dat fragmentje opzoeken, voor in mijn '25 jaar Top 2000 in 90 seconden'-montage. 

 

Edwin

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 4-6-2024 om 21:47 zei Samba-boy:

Een beetje narcistisch is het natuurlijk wel om je eigen posts aan te halen, maar ach:

Met name deze quote uit de uitzending vond ik destijds prachtig om te horen:

"(...) Mediamarathon.

144 uur, 11 presentatoren, 13 technici, 15 producers, en, een kwart miljoen luisteraars. Dat is de Millennium Top 2000 op Radio 2000."

~ Jeffrey Willems, 30 dec 1999, 02:08u

 

De eerste editie was zó goed.


Ik herinner me dat ook Jan Steeman dat eerste jaar in de nacht zat en het helemaal geweldig vond. Misschien dat Jan en Jeffrey elkaar afwisselden tussen 2 en 4? Ik geloof niet dat Jan zich voor 4.00-6.00 liet lenen, maar heb het schema niet paraat. 

Het was na een aantal jaren als manager de terugkeer van Jan als deejay, uiteindelijk culminerend tot dagelijks op Radio 5, tot aan zijn pensionering.

 

Helaas zijn Jan en Jeffrey er allebei niet meer. Ik had ze graag de hand geschud, aanstaande donderdag...

 


 

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Steeman deed het maar twee nachten, dat eerste jaar, de 27ste en de 31ste. Van wat ik me herinner was het al in de allereerste uren dat een cd'tje met een bepaald nummer erop het niet deed, en bij de intro afsloeg. Paniek bij de dj (Ron Stoeltie), noodgedwongen door naar de volgende op de lijst terwijl 'Iedereen hier bij het NOB met man en macht probeert het schijfje op te poetsen', om net voor het eind van het uur alsnog het nummer te laten horen.

 

Nog even formeel: Het vullen van de middernachturen (00-03u) was voor Ron Stoeltie (26-12), Jan Steeman (27 en 31) en Jeffrey Willems (28-30).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Samba-boy:

Steeman deed het maar twee nachten, dat eerste jaar, de 27ste en de 31ste. Van wat ik me herinner was het al in de allereerste uren dat een cd'tje met een bepaald nummer erop het niet deed, en bij de intro afsloeg. Paniek bij de dj (Ron Stoeltie), noodgedwongen door naar de volgende op de lijst terwijl 'Iedereen hier bij het NOB met man en macht probeert het schijfje op te poetsen', om net voor het eind van het uur alsnog het nummer te laten horen.

 

Nog even formeel: Het vullen van de middernachturen (00-03u) was voor Ron Stoeltie (26-12), Jan Steeman (27 en 31) en Jeffrey Willems (28-30).

Dan ga ik maar eens even in mijn archief zoeken, geen idee of die uren van Steeman hier ergens op losse cd's rondslingeren dan, ik heb ze in ieder geval nog niet geadministreerd, zo te zien. 
Mocht je ze zo klaar hebben staan, houd ik me aanbevolen.

 

Edwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Vincent:

Please login or register to see this link.
Please login or register to see this link.
Please login or register to see this link.
Please login or register to see this link.
Please login or register to see this link.
Please login or register to see this link.

 

Dank Vincent!
De 'N' tussen de E en M moet wel weg.

 

groet, Edwin

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.