Posted September 30, 2024Sep 30 Popular Post 217 prachtige foto's. https://offshoreradio.info/marc-jacobs-my-mi-amigo-time-1976-79/
September 30, 2024Sep 30 Popular Post Hoi Martin, Wat een geweldige mooie foto's!! Een mooi kijkje aan boord van de Mi Amigo en de medewerkers. Volop genieten, klasse! Groet, Cas
September 30, 2024Sep 30 Popular Post Dag Martin Dank voor deze mooie foto's. Het was een wereldje die je als 17 jarige zalig vond en ik geniet er nu nog van ,maar ik denk niet dat ik mij daar gelukkig zou hebben gevoeld. Ik kan het niet uitleggen ,ben zo dankbaar dat ik het meegemaakt heb (via de radio),maar daar op die boot ,nee dat was niets voor mij.Had daar een heel ander gedacht van.Dank ook aan die mensen die dat hebben waar gemaakt na 1974 08 31 (geldschieters ,dj's , aanvoer naar de zeezenders enz.) Nogmaals dank voor die foto's Martin. Grtjes Marnik Edited September 30, 2024Sep 30 by marnik
September 30, 2024Sep 30 Popular Post 1 uur geleden zei MvdVen: prachtige foto's. Zeker! 🙂 Deze vind ik goed de sfeer weergeven van Caroline die periode.
September 30, 2024Sep 30 Allereerst Marc bedankt voor het ter beschikking stellen van de foto's. Eerder heeft hij via Martin al zoveel mooie tapes ter beschikking gesteld. Hulde! Verder allen bedankt die de foto's zo mooi gescand en bewerkt hebben, zien er fantastisch uit.
September 30, 2024Sep 30 Inderdaad erg mooie maar ook leuke foto's. Uit een periode die volkomen aan mij voorbij gegaan is. Maar nu weet ik weer wat meer.
September 30, 2024Sep 30 Genoten van de foto's een ieder veel dank voor de energie en het werk wat er in is gestoken. Prachtig zijn ze geworden. Theo
October 1, 2024Oct 1 23 uur geleden zei MvdVen: 217 prachtige foto's. Zeker Martin, hele leuke foto's die Marc aan boord maakte, en deze sprong er voor mij een beetje uit... Tony Allen "in ruste" met achter hem 2 leuke plantjes (copyright foto: Marc Jacobs) Groet Henk Kruize
October 1, 2024Oct 1 3 uur geleden zei Henk-Anna Loog: Tony Allen "in ruste" En (denk) verdiend, met vaak twee (3 uur durende) programma's op Radio Caroline en soms ook nog een programma in de vroege ochtend op Radio Mi Amigo. Edited October 1, 2024Oct 1 by Robin Westhof Verbetering
October 1, 2024Oct 1 42 minuten geleden zei Robin Westhof: En (denk) verdiend, met vaak twee (3 uur durende) programma's op Radio Caroline en soms ook nog een programma in de vroege ochtend op Radio Mi Amigo. Dan zóu je zeggen dat ie die radio eventjes uitzet. Maar nee hoor!
October 1, 2024Oct 1 1 uur geleden zei rauhfaser: Dan zóu je zeggen dat ie die radio eventjes uitzet. En een (grote) kans dat die portable radio niet was afgestemd op Caroline/Mi Amigo maar op BBC Radio One, Capital 194 of Radio Orwell, die radiostations volgde hij ook en vooral in de late avond/nacht uren werden er opmerkingen gemaakt over de 'prestaties' van de verschillende dj's op die zenders, waarvan een aantal oud collega's waren. Edited October 1, 2024Oct 1 by Robin Westhof Verbetering
October 2, 2024Oct 2 Ik vind het een mooi plaatje van Tony, liggend in de zon, radio aan wat draadjes vastgebonden, pakje sigaretten onder handbereik en dan die 2 plantjes achter hem, geweldig! Ondanks dat ik zelf nog rook verbaasd het me dat kanarie Wilson niet de moord is gestoken door al die rook van shag, sigaretten en ook van die dikke sigaren. Moet een taai beestje zijn geweest. Cas