Geplaatst 21 uur geleden21 u. deze gezien bij een kringloop bij ons in de buurt, vroegen er 65 euro voor, was me een beetje te duur. Ik had ze nog niet gezien met Radio Noordzee er bij op 220 m naast Radio Veronica op 192 m. Gr JanH 21 uur geleden21 u. bewerkt door JanDoet
Geplaatst 18 uur geleden18 u. Dit is dus NIEt Noordzee op 220 maar Noordzee vanaf het REM eiland op 214 meter.Dus erg uniek.
Geplaatst 7 uur geleden7 u. Meer details hier:https://www.radiomuseum.org/r/funkmechan_weimar_5340c5340.htmlenRadiosets with offshore station(s) on the dial
Geplaatst 2 uur geleden2 u. Auteur Mooi Martin, er zijn er dus veel van en ik had niet aan het REM eiland gedacht Ruud, maar dat is wel logisch met deze 60er radio's. Kringloop is in Doetinchem Thijs en als je hem wilt hebben kun je deze online bekijken/bestellen: Weimar buizenradio 5340C | Artikel nummer: 47784 | Kringloop Aktief Onlinegr Jan H
Geplaatst 1 uur geleden1 u. Ik heb mijn exemplaar destijds aan B&G geschonken want die was nog niet in de collectie.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.