Geplaatst 1 uur geleden1 u. In het Kerstpakket, dat ik van Helmut kreeg, zit ook deze foto:Nummer 2 van links is Peter Teekamp, helemaal rechts is dacht ik Jurre Bosman en linksonder Jurre vermoed ik Martijn Krabbé te herkennen. De anderen komen me wel bekend voor, maar ik weet hun namen niet. Wie weet de namen wel?Hieronder heb ik alle DJs uit de foto hierboven een nummer gegeven. Mocht je namen weten, kun je dan het nummer uit de foto hieronder vermelden bij de naam?
Geplaatst 1 uur geleden1 u. Hallo Ben,Hierbij de dj’s die ik herken:1 - Wim van Putten2 - Peter Teekamp3 - Karel van Cooten4 - Dick de Winter 5 - Peter de Mooij6 - Rob van Someren7 - Martijn Krabbe8 - Daniel DekkerGrtPeter 1 uur geleden1 u. bewerkt door pvanklei
Geplaatst 1 uur geleden1 u. Auteur Geweldig, Peter. Dankjewel! Helemaal compleet! 1 uur geleden1 u. bewerkt door Ben
Geplaatst 43 minuten geleden43 min. Auteur En om nog even bij de TROS te blijven, in het Kerstpakket van Helmut zit ook nog een foto van een eerdere generatie TROS Hilversum 3 medewerkers;Staand vlnr : Tom Mulder (Klaas Vaak), Ferry Maat, Gerard de VriesZittend vlnr : Ad Roland, Hugo van Gelderen en Juul GeleickOp de achterkant van deze ansichtkaart staat de handtekeningen van alle 6.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.