Geplaatst 23 uur geleden23 u. In het Kerstpakket, dat ik van Helmut kreeg, zit ook deze foto:Nummer 2 van links is Peter Teekamp, helemaal rechts is dacht ik Jurre Bosman en linksonder Jurre vermoed ik Martijn Krabbé te herkennen. De anderen komen me wel bekend voor, maar ik weet hun namen niet. Wie weet de namen wel?Hieronder heb ik alle DJs uit de foto hierboven een nummer gegeven. Mocht je namen weten, kun je dan het nummer uit de foto hieronder vermelden bij de naam?
Geplaatst 23 uur geleden23 u. Populair bericht Hallo Ben,Hierbij de dj’s die ik herken:1 - Wim van Putten2 - Peter Teekamp3 - Karel van Cooten4 - Dick de Winter 5 - Peter de Mooij6 - Rob van Someren7 - Martijn Krabbe8 - Daniel DekkerGrtPeter 23 uur geleden23 u. bewerkt door pvanklei
Geplaatst 23 uur geleden23 u. Auteur Geweldig, Peter. Dankjewel! Helemaal compleet! 23 uur geleden23 u. bewerkt door Ben
Geplaatst 22 uur geleden22 u. Auteur En om nog even bij de TROS te blijven, in het Kerstpakket van Helmut zit ook nog een foto van een eerdere generatie TROS Hilversum 3 medewerkers;Staand vlnr : Tom Mulder (Klaas Vaak), Ferry Maat, Gerard de VriesZittend vlnr : Ad Roland, Hugo van Gelderen en Juul GeleickOp de achterkant van deze ansichtkaart staan de handtekeningen van alle 6. 20 uur geleden20 u. bewerkt door Ben
Geplaatst 9 uur geleden9 u. Auteur Hi Omni,Wat vervelend. Dit is wat je zou moeten zien:Ik heb de pagina ook in een andere browser bekeken, maar jouw view van de pagina krijg ik niet te zien. Ik stuur je de link naar de foto wel via een PB.GroetenBen
Geplaatst 9 uur geleden9 u. 14 uur geleden zei pvanklei:Hallo Ben,Hierbij de dj’s die ik herken:1 - Wim van Putten2 - Peter Teekamp3 - Karel van Cooten4 - Dick de Winter5 - Peter de Mooij6 - Rob van Someren7 - Martijn Krabbe8 - Daniel DekkerGrtPeterGoedemorgen,Wim van Putten klopt niet, of hij moet ergens in de jaren 80 een facelift hebben gehad. Wie het dan wel is, weet ik niet.Misschien weet @Juul het?Edwin
Geplaatst 1 uur geleden1 u. 22 uur geleden zei Ben:In het Kerstpakket, dat ik van Helmut kreeg, zit ook deze foto:Nummer 2 van links is Peter Teekamp, helemaal rechts is dacht ik Jurre Bosman en linksonder Jurre vermoed ik Martijn Krabbé te herkennen. De anderen komen me wel bekend voor, maar ik weet hun namen niet. Wie weet de namen wel?Hieronder heb ik alle DJs uit de foto hierboven een nummer gegeven. Mocht je namen weten, kun je dan het nummer uit de foto hieronder vermelden bij de naam?Is de 1e niet Hanno Dik ?? Hanno Dik (Ferry van der Velde) begon zijn radiocarrière bij één van de bekendste radiopiraten van Nederland: Decibel Radio uit Amsterdam. Daarna werkte Hanno Dik voor Tros Radio 3. Voor de Tros op Radio 3 presenteerde Hanno Dik programma’s als ‘De Havermoutshow’, ‘Nachtwacht’ en ‘De Nationale Top 100’. Ook was hij enige tijd sidekick van het programma ‘Somertijd’. 1 uur geleden1 u. bewerkt door Jaap De Vries
Geplaatst 10 minuten geleden10 min. 8 uur geleden zei rauhfaser:Goedemorgen,Wim van Putten klopt niet, of hij moet ergens in de jaren 80 een facelift hebben gehad. Wie het dan wel is, weet ik niet.Misschien weet @Juul het?EdwinIs wel Wim van Putten.
Geplaatst 3 minuten geleden3 min. Auteur Bedankt, Peter. Als ik naar deze foto kijk kan ik ook geen andere conclusie trekken:https://www.gettyimages.ca/detail/news-photo/dutch-journalist-and-radio-dj-wim-van-putten-news-photo/2153097209
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.