Geplaatst 16 uur geleden16 u. Het mag genoegzaam bekend zijn dat ik een zeer grote fan van WABC ben. Daar kun je mij in de nacht voor wakker maken. Bij Veronica was het ons grote voorbeeld. Via de Feesbook pagina van Hans Knot kwam ik hier terecht. 3Gb aan WABC !!!!!Genieten maar en wegdromen .............................Internet ArchiveWABC 1970: 27 Airchecks : RadioMaven77 : Free Download, B...27 unscoped airchecks of 77 WABC at the start of the Seventies.Audio from the collections of Rob Frankel, Glenn Sauter, Herb Squire, Charlie Menut, Mark David...
Geplaatst 3 uur geleden3 u. Mooie tip, Juul. Dank daarvoor. Het is inderdaad USA radio zoals destijds als voorbeeld diende voor velen. Toen kwam er nog wel eens wat 'goeds' uit het westen 😉
Geplaatst 3 uur geleden3 u. Ha die Juul,De laatste weken kon ik 's morgensvroeg op 770 khz regelmatig ontvangen: WABC Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Maar ik hoorde bijna geen muziek, misschien is het een geheel ander station Juul?Of ze hebben nu een totaal ander format....🙄Groet,HA
Geplaatst 3 uur geleden3 u. Auteur 26 minuten geleden zei Eric:Mooie tip, Juul. Dank daarvoor. Het is inderdaad USA radio zoals destijds als voorbeeld diende voor velen. Toen kwam er nog wel eens wat 'goeds' uit het westen 😉Inderdaad.3 minuten geleden zei Hotel Amigo:Ha die Juul,De laatste weken kon ik 's morgensvroeg op 770 khz regelmatig ontvangen: WABC Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Maar ik hoorde bijna geen muziek, misschien is het een geheel ander station Juul?Of ze hebben nu een totaal ander format....🙄Groet,HAZe hebben sinds 1982 een talk format.Veel info. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 3 uur geleden3 u. bewerkt door Juul
Geplaatst 3 uur geleden3 u. Auteur Zojuist zei Hotel Amigo:Ze hebben sinds 1982 een talk format.Ah, ha!Bedankt Juul!👍Groet,HA Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 1 uur geleden1 u. Ik snap de aantrekkingskracht, maar die top-40-stations werkten wel vaak met een hele strikte playlist, met telkens dezelfde plaatjes op repeat, plus wat golden oldies, als ik het wel heb. Ik was blij dat ze bij Veronica wat meer muzikale variatie hadden.
Geplaatst 46 minuten geleden46 min. 40 minuten geleden zei Will Stevens:Ik was blij dat ze bij Veronica wat meer muzikale variatie hadden.IK denk dat de inwoners van (groot) New York heel blij waren, dat ze konden kiezen uit tientallen radio stations met verschillende formats ( voor de variatie) op AM/FM.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.