Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Radio Veronica 21-07-1974 16:15-17:00 Tom Collins Muziekmuseum

Featured Replies

Geplaatst
6 minuten geleden zei Juul:

Ad nam dat altijd op. En hij zocht de platen ook uit.

Deed hij dat ook bij Goud van Out? Die indruk kreeg ik weleens.

Geplaatst
  • Auteur
23 uur geleden zei Jaap De Vries:

hier nog eens het hele uur via Stichting Norderney binne gehaald

Welke website is dat Jaap?

Geplaatst
3 uur geleden zei Ben:

Welke website is dat Jaap?

Is geen webside Ben had ooit opnames van een vriend gekregen en daar in stond altijd met dank aan Stichting Norderney .. Als je lid was kon je soms uurtjes binnen halen weet ik van die site ..

Geplaatst
  • Auteur

Aha, dus de opname is niet afkomstig van de Stichting Norderney?

Geplaatst
  • Populair bericht
3 uur geleden zei Jaap De Vries:

Is geen webside Ben had ooit opnames van een vriend gekregen en daar in stond altijd met dank aan Stichting Norderney .. Als je lid was kon je soms uurtjes binnen halen weet ik van die site ..

Dat klopt. Ik poste dan voor de leden destijds opnamen. Dus Ben het kwam dus wel degelijk van ons. (de Stichting Norderney)

En omdat deze opname is zoals hier boven door Jaap keurig uitgelegd "gaan zwerven". Laat onverlet dat wij de rechthebbende zijn. Daarom zijn we ook gestopt om dergelijke opnamen aan te bieden om af te luisteren. We gingen er toen (jaren terug) van uit dat mensen het niet zouden kopieren - downloaden en verder verspreiden. Maar dat was een ijdele gedachte. Internet hé.

Maar ik - wij zijn niet zo heel erg moeilijk, wel recht doorzee" (hi). Hier dan een Muziekmuseum vanaf de master. Vandaag precies 54 jaar geleden. 9 april 1972.

Mocht iemand 'em verder willen verspreiden, graag vermelden;"©Stichting Norderney.

pixeldrain
No image preview

DVD25-079 kopie.mp3

This file has been shared with you on pixeldrain

screen 370.jpg

bewerkt door Juul

Geplaatst

Dag Juul.zijn dit nou twee verschillende opnames,,die van Ben is van 21-04-74 16.15-17.00 en die van jou is van 09-04-1972 13.15-1400

gr jan V

1 minuut geleden zei jan V:

Dag Juul.zijn dit nou twee verschillende opnames,,die van Ben is van 21-04-74 16.15-17.00 en die van jou is van 09-04-1972 13.15-1400

gr jan V Ik zie het al te vlug gelezen ...Bedankt voor deze show

Geplaatst
  • Auteur

Bedankt voor de toelichting, Juul. Jaap biedt de volgende file aan:

Radio Veronica - 1974-07-21 1600-1700 - Tom Collins - Muziekmuseum (1658-NewsByLeoDeLater)-(557kHz).mp3

Da's een middengolf opname. Ik wist niet dat die ook via de ledensite van de stichting Norderney werden aangeboden aan de leden.

Geplaatst
1 hour ago, Juul said:

Dat klopt. Ik poste dan voor de leden destijds opnamen. Dus Ben het kwam dus wel degelijk van ons. (de Stichting Norderney)

En omdat deze opname is zoals hier boven door Jaap keurig uitgelegd "gaan zwerven". Laat onverlet dat wij de rechthebbende zijn. Daarom zijn we ook gestopt om dergelijke opnamen aan te bieden om af te luisteren. We gingen er toen (jaren terug) van uit dat mensen het niet zouden kopieren - downloaden en verder verspreiden. Maar dat was een ijdele gedachte. Internet hé.

Maar ik - wij zijn niet zo heel erg moeilijk, wel recht doorzee" (hi). Hier dan een Muziekmuseum vanaf de master. Vandaag precies 54 jaar geleden. 9 april 1972.

Mocht iemand 'em verder willen verspreiden, graag vermelden;"©Stichting Norderney.

pixeldrain
No image preview

DVD25-079 kopie.mp3

This file has been shared with you on pixeldrain

screen 370.jpg

Many thanks, Juul. Before you posted this, I had Tineke's Fant 1300-1315, then a gap to Muziek Museum deel 2 1400-1430 then Will, wil,wel 1430-1500.

Mvg,

John C

Geplaatst
2 uur geleden zei jan V:

gr jan V

Ho ho Jan,

Ik heb alleen een muziekmuseum geupload met de datum van vandaag. Meer niet. Behalve dus de titel is er geen relatie met de opname van 21 april 1974.

Ik denk nou leuk een mooie opname maar ik merk dat we nu weer in een eindeloze mail wisseling terecht komen.

Ben niet boos hoor Jan.

Juul

Geplaatst
1 minuut geleden zei Juul:

Ho ho Jan,

Ik heb alleen een muziekmuseum geupload met de datum van vandaag. Meer niet. Behalve dus de titel is er geen relatie met de opname van 21 april 1974.

Ik denk nou leuk een mooie opname maar ik merk dat we nu weer in een eindeloze mail wisseling terecht komen.

Ben niet boos hoor Jan.

Juul

Juul evengoeie vrienden ik had het niet goed gelezen wordt een dagje ouder😁

Geplaatst
29 minuten geleden zei Juul:

Juul,

Ik ben er blij mee. Deze 3 kwartier is een mooie aanvulling van wat er die dag al beschikbaar was.

Fijn dat je het gedeeld hebt op dit forum.

Geplaatst
49 minuten geleden zei jan V:

Juul evengoeie vrienden ik had het niet goed gelezen wordt een dagje ouder😁

Ja Jan, ik herken dit.

En ik heb problemen met m'n ogen. Moet zeer binnenkort weer naar de oogarts. Ja, de jaren beginnen te tellen.

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen configureren

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.