Geplaatst 1 uur geleden1 u. deze opname heb ik al eens eerder aangeboden maar de link is inmiddels verlopen, Radio Atlantis, Vlaams, had een paar DJ's die, zacht gezegd, nou niet je-van-het waren, denk aan Eli Prins, Mozes van de Berg (zo'n naam verzin je pas als je een fles Johnny Walker op hebt) maar ook een "Mr.Galaxy". Misschien was ie een prima discotheken DJ, maar op de radio deed hij mij naar de "Off" knop grijpen.Beoordeel zelf...Eigen opname, gemaakt in Geldrop met Greatz Page portable en N4416 taperecorder.Radio Atlantis - 24 Augustus 1974 - 1604-1657h - "Mr. Galaxy" Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Fijne ZondagmiddagHenk Kruize
Geplaatst 1 uur geleden1 u. 17 minutes ago, Henk-Anna Loog said:deze opname heb ik al eens eerder aangeboden maar de link is inmiddels verlopen, Radio Atlantis, Vlaams, had een paar DJ's die, zacht gezegd, nou niet je-van-het waren, denk aan Eli Prins, Mozes van de Berg (zo'n naam verzin je pas als je een fles Johnny Walker op hebt) maar ook een "Mr.Galaxy". Misschien was ie een prima discotheken DJ, maar op de radio deed hij mij naar de "Off" knop grijpen.Beoordeel zelf...Eigen opname, gemaakt in Geldrop met Greatz Page portable en N4416 taperecorder.Radio Atlantis - 24 Augustus 1974 - 1604-1657h - "Mr. Galaxy" Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Fijne ZondagmiddagHenk KruizeBeste Henk,At the beginning of the recording, does he say Atlantis tijd is 15 uur?Mvg,John C
Geplaatst 57 minuten geleden57 min. Auteur 9 minuten geleden zei JOCOOLE:At the beginning of the recording, does he say Atlantis tijd is 15 uur?Het was een tape die al eerder was uitgezonden, op die dag waren er te weinig actuele tapes en greep men naar de voorraad "oude programma's" die nog aan boord waren. De tijd die ik noem is wel de actuele tijd dat de (herhaling) werd uitgezonden.Henk Kruize
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.