Terug naar 1966 met Radio London op 192 Radio
Aanstaande donderdagavond 19 maart van 20:00-22:00 uur in Offshore and More op 192 Radio is het vervolg te horen over Radio London in 1966. Frank van Heerde vertelt verder over het station en Kees Brinkerink belicht opnieuw de muziek die in die tijd werd uitgezonden.
Tijdens de uitzending komen typische Radio London-nummers aan bod, evenals fragmenten uit de Fab Forty, de populaire hitlijst van het station. De productie en presentatie van het programma zijn verzorgd door Frank van Heerde en Kees Brinkerink, met technische ondersteuning van Frank van Agtmaal.
De uitzending is te volgen via de website www.192radio.nl en via de bekende internetradioplatforms.
Recommended Comments
Join the conversation
You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.