Radiovormgeving
Voor discussies over radio vormgeving: jingles, reclames, tunes en muziek.
Het is alleen toegestaan om radioprogramma's, jingles en niet auteursrechtelijk beschermd materiaal beschikbaar te stellen via het forum. Het aanbieden van muziek, zoals tunes en de zogenaamde hard-to-find singles, is niet toegestaan.
3.147 discussies in dit forum
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
- 1 follower
-
-
Nieuw: de Sunday Soulshow jingle 23.02.2014 – Ferry Maat is – gelukkig maar – nog altijd een jinglefreak. En terecht, want hij heeft op dat gebied grote sporen achtergelaten in het medialandschap. Sinds drie weken heeft Fer een nieuw jinglefenomeen gelanceerd: de Sunday Soulshow jingle. Elke zondag een kersverse Soulshow jingle op Soundcloud. Kijk, daar worden wij van WC Eend […]The post Nieuw: de Sunday Soulshow jingle appeared first on JINGLEWEB.NL. http://www.jingleweb.nl/index.php/2014/02/23/sunday-soulshow-jingle/
-
[Verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,4k weergaven
- 1 follower
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 6 antwoorden
- 1,4k weergaven
- 1 follower
-
-
-
-
Goud van Oud keert vanaf 2 februari terug op Radio Veronica. Om alvast in de stemming te komen is hier de tune van dat programma. Althans, dit was het geval eind jaren '80. SF
-
Zijn er misschien Forum leden die Jingles van RTV Osst in hun bezit hebben. Groet, marcel.
-
-
-
-
-
Stenders & van Inkel, op het nieuwe oudeRadio Veronica? SF
-
- 3 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
-
-
-
Ik meen mij te herinneren dat iemand een tijdje geleden vroeg om de Peter Holland remix van Ray Parker's Ghostbusters. Kan dat bericht nergens meer vinden, daarom plaats ik 'm hier: http://www77.zippyshare.com/v/Ophg6jqZ/file.html Het is helaas een opname uit een uitzending van Sir Holland zelf. Zou deze versie graag een keer in goede kwaliteit willen horen/hebben. SF
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
- 1 follower
-
-