Overige landen
Voor discussies over radiostations uit andere landen dan Nederland en België.
3.810 discussies in dit forum
-
Robb Eden presenting a programming of Dutch music on Radio Kaleidoscope. This probably dates from early 1975.
-
- 4 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
The 60 best internet radio stations: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] van de 60: [verborgen inhoud] "Between 1960 and 1974, off-shore station Radio Veronica served the pop-obsessed listeners of the Netherlands with music they struggled to hear elsewhere. It shut down after the Dutch government passed anti-pirate legislation; but lives on in the form of this rather charmingly retro-styled Internet station." Robin
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Opname afkomstig uit archief van MusicRadioFan.
-
- 3 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Op 8 maart 1973 gingen we met een aantal Veronica collega's naar AFN-Frankfurt op werkbezoek. [verborgen inhoud] Ik nam daar een "program schedule" mee. En aangezien er hier nog wel wat AFN fans net als ik zelf "zitten" heb ik het maar eens mooi gescand. De week van 18 maart - 24 maart 1973. [verborgen inhoud]
-
-
Ik stuur nog al veel QSL kaarten de wereld rond van mijn kortegolf activiteiten en ontvang er ook veel. Ik archiveert ze keurig op land in bakken. Dit is ooit begonnen toen ik als 16 jarige midden jaren 80 ben gaan luisteren naar de omroep zenders op de kortegolf. Maar nu mijn vraag wat doen de omroep zenders met de ontvangen QSL kaarten archiveren zij deze ook of gooien ze die weg. Misschien weet Juul er iets van hoe er vroeger bij Veronica hier mee werd omgegaan.
-
- 5 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Hier een uurtje de legendarische top 40 nonstop van 27-10-1979. Uitgezonden bij Radio Golden Flash,elke vrijdagmiddag van 17 tot 18 uur. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 987 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opname afkomstig uit archief van Martin van der Ven.
-
- 4 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Radio Nova International, Italië. Iemand enig idee wie het programma presenteerde? [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
geen radio maar wel een leuk stukje geschiedenis, NBC Televisie midnight special met Focus.....
-
- 1 antwoord
- 1,2k weergaven
-
-
Hier een uurtje de legendarische top 40 nonstop van 20-10-1984. Uitgezonden bij Radio Golden Flash,elke vrijdagmiddag van 17 tot 18 uur. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 900 weergaven
-
-
-
CFNY Toronto Canada Populair invloedrijk alternatief FM radiostation voor Toronto en weide omgeving. 102.1 MHZ FM 03-87 Alan Cross 01.31-02.18 Met o.a. de volgende artiesten: Aha, Level 42, David Bowie, Dire Straits, Police en Killing Joke. [verborgen inhoud] (Dank aan "jepatrick"/?) Robin
-
- 0 antwoorden
- 958 weergaven
-
-
Een MD uit het archief van MusicRadioFan. Verder geen beschrijving van wat er is uitgezonden [verborgen inhoud]
-
Vrienden, Vandaag een leuk artikel over de Ross Revenge in The Essex Post. [verborgen inhoud]
-
Hier een uurtje de legendarische top 40 nonstop van 11-10-1969. Uitgezonden bij Radio Golden Flash,elke vrijdagmiddag van 17 tot 18 uur. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Op Manx Radio doet Chris Williams een programma met oldies waar ook veel zeezender materiaal in is verwerkt zoals jingles en commercials. Elke zaterdag tussen 9.30 en 11.30 Ned. tijd. Je kunt het de volgende dag downloaden op: www.manxradio.com. Klik op Listen Again en dan onderaan. 2 Losse files. Theo
-
- 1 antwoord
- 1,4k weergaven
-
-
Uurtje AFN Rock and Roll [verborgen inhoud] Met vriendelijke groet h.roos
-
[verborgen inhoud] Iemand tijd/zin om hiervan een lijstje maken?
-
- 15 antwoorden
- 2,3k weergaven
-
-
CFN ( CanadianForcesNetwork) in Brunssum stop op 30 september om 12.00 uur met uitzenden. Met het laatste uur ben ik al tevreden. bron: Radio freak [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Is er iemand die dat zou kunnen opnemen aub? Zou ik erg fijn vinden. Ze hebben een webstream : [verborgen inhoud] Juul
-
- 8 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Opname afkomstig uit archief van MusicRadioFan.
-
- 1 antwoord
- 1,5k weergaven
-
-
Hier een uurtje de legendarische top 40 nonstop van 2-10-1971. Uitgezonden bij Radio Golden Flash,elke vrijdagmiddag van 17 tot 18 uur. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Is het nog een zeezender of moeten we het zien als een Brits radiostation? Ik kies voor het laatste omdat het niet meer van zee komt. Een aantal uur Radio Caroline, rond Kerst 1992, via de Satelliet. Op de videoband, waar deze opnames van komen, staat geen datum en tijd vermeld. Iemand zin om dit uit te zoeken (ter compensatie van deze set)? [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Afkomstig uit het archief van Martin van der Ven.
-
- 3 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
ik kwam voor m'n werk wel eens bij de BBC en dan krijg je wel eens wat promo spul: [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Via Felixstowe and Offshore Radio on Facebook: "We have posted clips of this before, but now you can listen to the entire radio programme entitled 'Pop went the Pirates' by following the links below. It was made in 1967 by the late Andy Wright, ex-Felixstowe resident, who worked for the BBC, mainly in local radio. The programme was inspired by Andy's brother, Charles, who made many tape recordings of offshore radio around that time. Andy was able to use the facilities of the BBC, including the use of Radio 3 announcer Victor Hallam to make a professional quality programme which was eventually broadcast on several BBC local radio stations, but never made the Network as…
-
- 17 antwoorden
- 2k weergaven
-