Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Overige landen

Voor discussies over radiostations uit andere landen dan Nederland en België.

1. Started by hans knot,

KRDO 1240 Colorado Springs 1986 09 01 Adult Contemporary 47 min Heel rustig om naar te luisteren. Familie station sinds 1947 [verborgen inhoud]

2. [verborgen inhoud] This is a recording made from Satellite. I'm looking for the date and presentor(s). Een opname van Satelliet. Ik zoek nog naar de datum en presentatie.

• 1 antwoord
    • 1,6k weergaven
  3. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  4. Het is HET probleem bij de ontvangst op bv middengolf : storing [verborgen inhoud]

• 4 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  5. Gast
    Started by Gast,

Rare jongens, die Schotten & Ieren Uit de serie “ Radio & Meer” van Paul de Haan. De radioliefhebberij en zijpaden. Chronologisch maar ook met stappen terug en vooruit. Aan het einde van het artikel een aantal links voor de Internet Radiocafe versie, de links bevatten de opnames van de uitgelichte stations. Radio Scotland toen en Radio in north east Scotland nu. Eigengereid, uitgesproken maar vooral down to earth zijn eigenschappen die zowel van toepassing zijn op Schotten als op Groningers,Friezen en ja ook op Zeeuwen. Schotten net als Groningers draaien elk dubbeltje om voordat er wordt uitgegeven. Toch overtreffen Groningers de gierigheid …

• 4 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  6. Started by Vincent,

Tegengekomen tijdens het opruimen van een externe hardeschijf: [verborgen inhoud]

• 2 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  7. UK radio (BBC 2), 15 Nov, 2012, 'The Rolling Stones At The BBC'. Host: Johnnie Walker. [verborgen inhoud] Tracks and interviews from the BBC-archives: Route 66 -Saturday Club 19.3.64 Cops And Robbers -Saturday Club 19.3.64 You Better Move On -Saturday Club 19.3.64 Mona -Saturday Club 19.3.64 interview with Mick Jagger & Bill Wyman (about Blackpool-riot, 25.7.64) Mercy Mercy -Yeh Yeh 20.8.65 interview with Mick Jagger & Brain Jones by Brian Matthew (Top Gear 1.3.65) Everybody Needs Somebody To Love -Top Gear 1.3.65 interview with Mick Jagger (1964 or 1965) Satisfaction -Yeh Yeh 20.8.65 interview with Mick Jagger (from Woman's…

8. hoe triest deze zender toen was, de jingles en muziek heel zacht. [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 1,6k weergaven
  9. Ik kreeg vanmorgen een e-mail binnen van EAP studios met een link naar : [verborgen inhoud]

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 11 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  10. Toch nog een keer proberen met Mediafire. Als de files niet te downloaden zijn dan hoor ik het graag en zet ze weer op Zippy. Iets voor de wat jongere ouderen onder ons. Dit zijn tapes die we hebben opgenomen tijdens onze eerste reis naar Amerika. Deze bracht ons o.a. naar New York. Daar is ook de eerste tape opgenomen. 2 x 45 minuten ofwel WHTZ. Dit is Z-100 zoals ik het ken en het liefste hoor. Pompende compressorlimiters met echte dance van die tijd. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De volgende 45 minuten is voor met een zogenaamd Urban Adult Contemporary format wat ze in die tijd nog hadden. Wiki: 'By 1995, WHUR became one of the highest rated r…

• 1 antwoord
    • 1,6k weergaven
  11. Started by hans knot,

[verborgen inhoud] WPIX New Yoek 1979 06 09 10.40-11,40 60 min

12. Rockin America Top 30 Countdown with Scott Shannon from April 13, 1985 [verborgen inhoud] Rockin America Top 30 Countdown with Scott Shannon from April 20, 1985 [verborgen inhoud] Rockin America Top 30 Countdown with Scott Shannon from April 27, 1985 [verborgen inhoud] Rockin America Top 30 Countdown with Scott Shannon & Mr. Leonard from May 25, 1985 [verborgen inhoud] Rockin America Top 30 Countdown with Shadow Steele aka Mitch Craig from October 05, 1985 [verborgen inhoud] Rockin America Top 30 Countdown with Scott Shannon from October 11, 1985 [verborgen inhoud] Rockin America Top 30 Co…

13. Tja, Radio Luxemburg had in het verleden een hele ochtend met Nederlandstalige uitzendingen, in de loop van de jaren 70 werd dat steeds minder en uiteindelijk bleef er nog maar een beetje in de avonduren over. Een van de opnames die ik in mijn, als analoog freak, opbouwend digitaal archief heb is een leuke van Mike Verdreng... let eens op hoe hij de naam "Mariska Veres" uitspreekt... Henk Kruize [verborgen inhoud]

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 1 antwoord
    • 1,6k weergaven
  14. Started by h.roos,

Uurtje AFN Rock and Roll [verborgen inhoud] Met vriendelijke groet h.roos

• 1 antwoord
    • 1,6k weergaven
  15. Hier is de American Top 40 van 11 Mei 1974 door Casey Kasem 21u-22u : http://www.mediafire.com/?a7kb20i97lb230k 22u-23u : http://www.mediafire.com/?kc8kd3rvap61cf3 23u-24u : http://www.mediafire.com/?4o4koy51gw16gye

• 0 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  16. Weet iemand wie deze Kim is die het programma presenteert? Kom er niet uit wat de achternaam betreft. [verborgen inhoud]

• Vind ik leuk
      • Bedankt
    • 2 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  17. Radio Luxembourg Classic Rock Test TX via Internet en 7145 kHz (DRM***) 02-09-05 Jim Kent Simon Gibbons 88 minuten [verborgen inhoud] (Dank aan "jepatrick") ***The DRM service "In 2005 the parent RTL company stated that the AM transmissions would not resume but that a full-time English service would begin on [verborgen inhoud] (DRM). During August of that year, the parent operating company of Radio Luxembourg conducted digital test broadcasts to Great Britain on 7145 kHz using DRM. This culminated in the soft re-launch of Radio Luxembourg in English at 07:00 BST on September 12, 2005. For a time Radio Luxembourg was heard at 7295 kHz DRM, but RTL has now discon…

• 0 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  18. Started by Vincent,

Uurtje Chris Cary uit 1975. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  19. Een 'Top 100 aller tijden' lijst, samengesteld door de luisteraars van en uitgezonden door het Ierse Classic Hits 4FM. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De lijst: http://www.hitnoteringen.nl/start/classic-hits-4fm/top-100-classic-hits/ Website van Classic Hits 4FM: http://classichits.ie

• 3 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  20. Started by hans knot,

World War 2 recordings including The Golden Seren Bremen 1940-4 2) Radio Arnhem Combat Diary 3) William Joyce news and talk )ktober 5th 1940 and December 5 1940 4) NBBS New British Broadcasting Station March 5th 1940 total time 84 min [verborgen inhoud]

21. [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Martin van der Ven.

• 0 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  22. [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.

• 0 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  23. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  24. [verborgen inhoud] Rond 39:40 wordt een Power Play gestart, weet iemand welke plaat dit is?

• Vind ik leuk
    • 3 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  25. Started by Harmen,

Zoals een aantal wellicht wel weten heb ik weinig tot niets met zeezenders. Ik ben er niet mee opgegroeid, maar des te meer met diverse zenders uit Duitsland. 3 oktober is de dag van de Duitse eenheid en het radiostation radio eins uit Berlijn blikte vandaag terug op de zomer van 1988 in "Der Sommer 1988". Een zomer waarin diverse bands uit het westen in Oost-Berlijn kwamen optreden. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] "Auch wenn die Berliner Mauer erst 1989 fiel, gab es bereits ein Jahr zuvor eine Aufbruchstimmung der besonderen Art, die mit dem Konzert-Sommer 1988 verbunden ist. Damals gab…

• 4 antwoorden
    • 1,6k weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen configureren

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.