Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Overige landen

Voor discussies over radiostations uit andere landen dan Nederland en België.

1. Started by Ben,

Wanneer een ervaren DJ achter de microfoon plaats neemt klinkt een programma toch ineens heel anders. Dat zag en hoorde ik gebeuren toen Bob Le-Roi op vrijdag 22 Juni 2001 in de studio van de LV18/MEBOIII achter het mengpaneel plaatsnam:

• 0 antwoorden
    • 691 weergaven
  2. Started by Ben,

Bij sommige DJs zie en hoor je zo dat ze vaker achter de microfoon zitten en dat is zeker het geval voor Rob Yarnold. Hier zie je 'm aan het werk op 10 Augustus 2001 tussen 15:40 en 16:40 op Clacton Pier in de UK. Meer info over Rob Yarnold kun je hier vinden : [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 635 weergaven
  3. American country countdown Bob Kingsley for AFRTS hour 2 studio 1994 03 24 [verborgen inhoud]

4. After part 3 here's part 4 from the American country countdown counting down from 10 to 1 1993 03 24 [verborgen inhoud]

5. Van de Golden Radio NL server 1991 11 23 - Radio Caroline Via Radio New York International [SW] Steve Conway + Neil Gates [verborgen inhoud] 1991 12 14 - Radio Caroline Via Radio New York International [SW] Steve Conway - The Radio Caroli [verborgen inhoud]

6. [verborgen inhoud] Luxembourg-19700403-2037-2125-PaulBurnett-PaulBurnettShow-Edits-44min Datum is niet zeker, wel aannemelijk. De line up wijkt af van de opname 1924-2003 van 31-03-1970 (oorspronkelijke datum van opname). Hier wordt Pete Murray genoemd, zat op een vrijdagavond. En een andere opname van die dag (0044-0058, datum niet zeker) zit Paul Burnett tussen 0000-0200. Is wel in dezelfde week op basis van de genoemde noteringen in de Top 20. Daarom gekozen voor 03-04-1970. 00:00 The Dave Clark Five - Everybody Get Together (uitgebracht in de UK op 06-02-1970, nummer 5 in de [verborgen inhoud]). 02:08 Paul Burnett. 02:36 Val McKenna - Love Feeling (uitgebracht in de U…

• 0 antwoorden
    • 225 weergaven
  7. Dit is opgenomen door Hans Hogendoorn op Compact Cassette. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 219 weergaven
  8. Started by Ben,

Dit is opgenomen door Hans Hogendoorn op Compact Cassette. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 137 weergaven
  9. Started by hans knot,

Ik heb weer een aantal CD's met opnamen van mij, door Harm ontdooit en gedigitaliseerd, overgezet. Een serie van 93 opnamen die in 2005 door hem bewerkt zijn. Als allereerste een Yesterday dial met een lange maar snelle reis door de Amerikaanse radio url: http://bars.rug.nl/download/3ff59c9bafa300b5 bestandsnaam : Yesterdial-ScottMiller-USAradio-volume1(59min).mp3 bestandsgrootte: 54.3MB beschikbaar tot: 2013-02-21 groet Hans

• 0 antwoorden
    • 938 weergaven
  10. [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Martin van der Ven.

• 1 antwoord
    • 1,1k weergaven
  11. Started by martinja,

More programs cleaned by Harm - thanx for it Monte Carlo 00-12-1970 Tommy Vance {Rock Show} [verborgen inhoud] Monte Carlo International 16-01-1971 Tommy Vance-Dave Cash {First Live From Monaco} [verborgen inhoud] MonteCarloInternational16011971TommyVance-DaveCash0030-0100FirstLiveFromMonaco [verborgen inhoud]

12. Started by martinja,

Van de Golden Radio NL server, met dank aan Gino Wolfman Jack WROR FM Boston 1977 [verborgen inhoud]

13. Started by Skyseth,

Here's the Fox 50 Flashback Countdown : Nov 10, 1984 [verborgen inhoud] The next " regular " show will be on wednesday Dec 18. Till then, the Fox will start the Top 1000 from 1973 to 1982 ( start of Radio & Records and end of Record World's period ) : Each day ,from monday to friday, 50 songs will be played during 4 weeks. Yesterday, a pre-countdown show was played ( # 1100 to # 1001 ) . I will post it later along with all the shows from the Top 1000. Just hope there will be no problem with my recordings...

• 0 antwoorden
    • 937 weergaven
  14. Started by Skyseth,

From CFN Europe , here's American Top 40 with Casey Kasem : Top 100 of 1975 [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 654 weergaven
  15. Started by Vincent,

[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 8 antwoorden
    • 1,7k weergaven
  16. Started by Vincent,

[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 950 weergaven
  17. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 725 weergaven
  18. Started by hans knot,

WGST Newsradio 92 with Dick Bielen (??) 1981 06 08 18.00-19.01 62 min. from the Hans Hogendoorn collection [verborgen inhoud]

19. Started by hans knot,

A special program AFN Frankfurt Operation Information about radio in American sector 1953 01 15 30 min [verborgen inhoud]

20. Dit is opgenomen door Hans Hogendoorn op Compact Cassette. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 136 weergaven
  21. Started by Ben,

Deze opname komt uit het archief van Emile Grivel. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 118 weergaven
  22. Started by Juul,

Het is wel Canada maar toch post ik m'n oprisping maar hier. Ik heb het al eens geschreven, in juni 1969 was ik voor het eerst in Canada en de USA. M'n standplaats was Montreal. Familie van mij woont daar. En ik ben daar op bezoek geweest o.a. CFOX een top 40 station in Point-Claire. ( voorstad van Montreal). Veel foto's genomen en veel audio opgenomen. Sinds die tijd ben ik bevriend geraakt mat een dj daar, Marc Denis. En hij heeft een website met de geschiedenis van CFOX. En ik heb hem voorzien van mijn materiaal. Een aantal itemes van mij zijn te bewonderen op de website: http://www.marcdenis.com/cfox/memorabilia.asp Ben ik toch wel een b…

• 0 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  23. Started by Peter Vrakking,

Hier opnames van RTL Radio via de sateliet van 10u tot 15u http://we.tl/dkFmeClFuB

• 1 antwoord
    • 1,2k weergaven
  24. [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Martin van der Ven.

• 1 antwoord
    • 973 weergaven
  25. Started by martinja,

Van de Golden Radio NL server, met dank aan Evert [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.