Overige landen
Voor discussies over radiostations uit andere landen dan Nederland en België.
3.750 discussies in dit forum
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Ik weet niet meer of ik ze al eerder heb geplaatst, maar een setje BBC Pirate Radio Essex. Ik bewaar deze opnames zelf niet. BBC-PirateRadioEssex-AhernWesley-MD - [verborgen inhoud] BBC-PirateRadioEssex-DaveCash-MD - [verborgen inhoud] BBC-PirateRadioEssex-EdStewart2-MD - [verborgen inhoud] BBC_PirateRadioEssex-EmperorRosko-MD - [verborgen inhoud] BBC-PirateRadioEssex-JohnnieWalker2-MD - [verborgen inhoud] BBC-PirateRadioEssex-JohnnieWalker3-MD - [verborgen inhoud] BBC-PirateRadioEssex-JohnnieWalker4-MD - [verborgen inhoud] BBC-PirateRadioEssex-JohnnieWalker-MD - [verborgen inhoud] BBC-PirateRadioEssex-Keefers-MD - [verborgen inhoud] BBC-Pira…
-
- 4 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Luxembourg 208 Shaun Tilley 2018-2100 05/06/91 [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1k weergaven
-
-
Ik plaats 'm maar hier, het is tenslotte internetradio, ook al is het een themakanaal van de publieke omroep. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Fred Siebelink is nog wat langer op vakantie, vandaar dat Rob Stenders zijn plaats innneemt. In de studio de band Mon Amour en aan de telefoon André van Duin.
-
- 1 antwoord
- 1k weergaven
-
-
Does anyone have any recordings they can share of Rob Leighton's Imagination on Caroline Satellite from 2000 and/or 2001??? Used to be on a Thursday night from 8-10. Any help would be appreciated. Ian
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Cunera van Selm praat met Rob van Dam (Marc Jacobs) in het RTV Noord tv-programma: Boven het Maaiveld. Over zijn jeugd, zijn werk bij de zeezender Mi Amigo, RTL, RTV Noord en meer. De registratie: http://www.rtvnoord.nl/gemist/gemist.asp?v=28662
-
- 2 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Voor de liefhebbers van ‘USA Radio’: WVLT, CRUISIN' 92.1 http://www.wvlt.com/total.html Van zaterdag op zondagnacht 02.00-05.00 C.E.T: De Weekly Show van Mike Carr Rock N Roll N Rhythm Review Misschien nog interessanter is het deze show via podcast te downloaden in uitstekende 128kb/s kwaliteit via: http://rrrrshow.podomatic.com/ Nothin' but Good Times & Great Oldies Veel luisterplezier Pierre Addicted To Music
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
A commentary from " De Londenaar " ( AJ Fransella )broadcast into the occupied Netherlands by the BBC Dutch Service in November 1944.
-
- 1 antwoord
- 1k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Opname afkomstig uit archief van Martin van der Ven.
-
- 1 antwoord
- 1k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Tussen 9-19 augustus was er een Mi Amigo 'RSL" vanaf de LV18 op 106.8 FM en via Internet. Ik ben op zoek naar wat opnames van dat evenenement. Wie kan mij helpen?
-
- 5 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Examining Paul McCartney's post-Beatles band Wings, from the early days touring in a van to success as a stadium band. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Middag forumleden, Wellicht een raar verzoek, maar heeft iemand nog een leuke USA radio opname liggen van een oldies / rock station met veel jingles en strakke presentatie? Ik zoek een beetje wat opnames tussen 1980 en nu. Mis soms een beetje de opnames hier op het forum van oldies station zoals ik die graag beluisterde tijdens mijn vakanties in de USA. Veel jingles en lekkere muziek. Heeft iemand misschien nog wat leuks liggen? Mijn grote dank als je het zou willen delen. Groeten, Leo
-
- 2 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van Martin van der Ven.
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Deze opname komt uit het archief van Peter van den Berg, beschikbaar gesteld door Frans Klaasen. [verborgen inhoud] Dit is ruim een half uur lang allerlei verschillende fragmenten uit (ik vermoed) Januari en de 1ste week van Februari 1969.
-
-
- 4 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Hoort Luxemburg in de categorie "overige landen" Vincent? Of valt het onder UK (BBC). Ik zie wel de club Luxemburg, maar daar moet je weer lid zijn. [verborgen inhoud] BBC Radio 2 Radio Luxembourg story with Noel Edmonds 15-02-2000 21-22h Voor de liefhebber
-
- 2 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Zouden onze gewaardeerde leden eens kunnen kijken of er nog wat bewaard is gebleven van AFN in soesterberg? Helaas zijn de links al verlopen. Groetjes, Ben.
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Cleaned by Oldies 45 - who is the owner ? I don't know [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
- 1 follower
-
-
Hier een uurtje de legendarische top 40 nonstop van 30-8-1980 Uitgezonden bij Radio Golden Flash,elke vrijdagmiddag van 17 tot 18 uur. http://www38.zippyshare.com/v/78688283/file.html
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] KKSN Sunny 910 1995 Feb 09.mp3 Best regards Streaming Lord Sutch
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Op 23 en 24 juni 2013 zond BBC Radio 6 in de nachtelijke uren een 2-delige documentaire uit over Elvis Costello. Voor het eerst werd deze documentaire uitgezonden op 31 juli/1 augustus 2011 door R-6. Episode 1: http://www41.zippyshare.com/v/14903724/file.html Episode 2: http://www41.zippyshare.com/v/55184079/file.html Gr, Melle
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Twee opnames zonder verdere info: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van Martin van der Ven.
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Naar aanleiding van de Sky Radio posting, waarbij ter sprake kwam dat het station ook wel Saai Radio werd genoemd, hierbij een posting van WLOO, "The Music Station"(en hoe noemde Sky zichzelf ook alweer?). In 2012 heeft Paul de Haan een artikel over dit concept hier op het forum gepost : Artikel van Paul over o.a. Beautiful Music Format Als je toen (1984) door Chicagoland reed zag je dit soort Billboards, die op zo'n hoogte van (ik schat) 6-10 meter stonden: [verborgen inhoud] WLOO was toen erg populair.
-
-
- 7 antwoorden
- 1k weergaven
- 1 follower
-