Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Overige landen

Voor discussies over radiostations uit andere landen dan Nederland en België.

1. Started by Ben,

Hij is een bekende van Sally Carr (zangeres van de Middle of the Road) heeft hij me ooit 's verteld. Hij was de "spreekstalmeester" tijdens de laatste radiodag in Amsterdam in 2014. Het is een genot om hem achter de microfoon aan het werk te zien. Hier zie en hoor je Tony Currie tijdens de Radio London RSL tussen 11:15 en 12:00 op zondag 12 Augustus 2001 vanaf Clacton Pier in de UK. En zo rond half twaalf kun je getuige zijn van een live uitvoering van het hoorspel "The adventures of Big LIL".

• 0 antwoorden
    • 830 weergaven
  2. Started by Vincent,

[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 830 weergaven
  3. Started by Andree,

[verborgen inhoud]

• 4 antwoorden
    • 830 weergaven
  4. Started by skybird,

Hier een uurtje de legendarische top 40 nonstop van 27-9-1986. Uitgezonden bij Radio Golden Flash,elke vrijdagmiddag van 17 tot 18 uur. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 829 weergaven
  5. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 829 weergaven
  6. internet audio-stream (ThisDayInMusic.com), 12/21 & 28 November, 2016 'The Rolling Stones In Mono'. 3 parts. Incl. - interview with Mick Jagger (archival) - interview with Keith Richards (archival) - interview with Brain Jones (archival) - interview with Bob Geldof - interview with Marianne Faithfull - interview with Andrew Oldham - interview with Charlie Watts (archival) - interview with Gered Mankowitz - interview with Johnny Marr - interview with Liam Gallagher - interview with Carmine Appice + many others valid 11 december 2016 Download-link [verborgen inhoud]

7. Ik kende 'm als Johnny Lewis, maar hier werkt hij onder de naam John Lewis. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 829 weergaven
  8. Started by martinja,

Van de Golden Radio NL server Van de zenders voor mij niets bekend, ook geen verdere gegevens helaas. euphoria [verborgen inhoud] freehope [verborgen inhoud]

9. Started by Vincent,

Twee cassettes met airchecks van dit Ierse radiostation. Cassettes komen van Martin. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 829 weergaven
  10. Op 31 mei 2010 ('Spring Bank Holliday') presenteerde Tony Blackburn tussen 10.00 en 14.00u (Engelse tijd) een lijst met de 60 best verkochte singles uit de jaren 60 (UK). Uiteraard staan er behoorlijk wat Beatle-singles in, maar ook The Stones, Monkees, Roy Orbison ontbreken zeker niet. Deze opname kwam ik tegen op Mixcloud en is vervolgens door mij omgezet in mp3. [verborgen inhoud] Lijst in pdf: [verborgen inhoud] Gr, Melle

• 0 antwoorden
    • 828 weergaven
  11. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 828 weergaven
  12. Hier een uurtje de legendarische top 40 nonstop van 26-2-1972. Uitgezonden bij Radio Golden Flash,elke Dinsdagavond tussen 19 en 20 uur. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 827 weergaven
  13. London Weekend Radio 92.5 MHz - 14041984 [verborgen inhoud]

14. Van de Golden Radio NL server [verborgen inhoud]

15. Deze opname komt uit het archief van Helmut Slawik. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 826 weergaven
  16. Started by Steksis,

Hi all 1992 06 03 Euronet Gerry Wriight [verborgen inhoud] 1992 06 00 Euronet Gerry Wriight [verborgen inhoud] 1992 06 25 Euronert Steve Joy [verborgen inhoud] 1992 06 25 Euronet Caroline Martin [verborgen inhoud] enjoy

• 0 antwoorden
    • 826 weergaven
  17. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Martin van der Ven.

• 0 antwoorden
    • 825 weergaven
  18. Hier een uurtje de legendarische top 40 nonstop van 19-6-1982 Uitgezonden bij Radio Golden Flash,elke vrijdagmiddag van 17 tot 18 uur. http://www34.zippyshare.com/v/56551129/file.html

• 0 antwoorden
    • 825 weergaven
  19. Started by Vincent,

[verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.

• 0 antwoorden
    • 825 weergaven
  20. [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.

• 0 antwoorden
    • 825 weergaven
  21. Started by Ben,

Wim (Sapuripong) zocht het openingsuur van Laser op 24 Mei 1984. Ik ontdekte dat ik die dag ook veel naar "Amerikaanse radio" luisterde. Ik was toen in Phoenix, Arizona op vakantie. Ik had een JVC portable radio/cassetterecorder bij me (met Dolby-B) en nam 's avonds een stukje van The History of R&R op van Kool-FM: [verborgen inhoud]

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 2 antwoorden
    • 824 weergaven
  22. Hier een uurtje de legendarische top 40 nonstop van 27-4-1985. Uitgezonden bij Radio Golden Flash,elke vrijdagmiddag van 17 tot 18 uur. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 824 weergaven
  23. Gast Brother Wavfael

Found at the end of another recording- short & sweet. 19680609 Sun 1200-1202 BBC Radio 2- World Wide Family Favourites, with Michael Aspel & Graham Webb [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 824 weergaven
  24. Deze kwam ik tegen op facebook. De muziek is er opnieuw in gemixt. Ik probeer een mp3 versie te uploaden via Pixeldrain maar dat lukt even niet. (hij begint de upload elke keer opnieuw) Dus gaat het even op een andere manier proberen. En hier is de mp3 versie via MediaFire. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 824 weergaven
  25. Started by Vincent,

Afgelopen in zaterdag van twee DAB+ zenders in de buurt van Dusseldorf een opname gemaakt. [verborgen inhoud] en Kiss FM. Voor de verzamelaars. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 824 weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen configureren

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.